کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

.................

سلام

فردا جلسه وجود داره به قوت خودش

و باید به بچه های حقوق فیلم پیشنهاد بدیم و هنوز این کار رو نکردیم

قرار بود شما توی وبلاگ فیلم حقوقی قابل پخشپیشنهاد بدید......

من فردا فیلم inception رو می برم  به همراه برنامه های هفته فرهنگ امور فرهنگی

و باید به توصیه استاد فقید آقای شکوری یه نسخه از تازه وارد رو برسونیم به دست آقای معمار(مدیریت خوابگاه ها)

لیست کتاب ها قرار بوده به من ایمیل بشه که نشده.......


نظرات 7 + ارسال نظر
مژده پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 20:31

منظورتون همون شنبه ست دیگه؟؟؟؟

تقوی پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 20:42

سلام فردا جمعست
چرا قاطی می کنید:d
لیست کتاب داره روش بازم کار می شه تا 1-2 بامداد ایمیل می شه
مکری (تفریح شبانه ی من) هنوز داره می پیچونه ولی کور خونده

الهه وفایی پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 22:00

از بس مملکت گل و بلبلی داریم همش کلا تعطیلیم آدم قاطی می کنه....

شکوری فقید پنج‌شنبه 27 آبان 1389 ساعت 23:30

دورا دور خسته نباشید میگم
مسخره نکنیدا
من هر از چند گاهی میام ایمیلم رو چک کنم، به وبلاگ هم سر میزنم
نخند، هوی امید، نخند، دارم درس میخونم، فقط یه سرک کشیدم

الهه وفایی جمعه 28 آبان 1389 ساعت 00:57

لیست کتاب ها رو گرفتم آقای تقوی

ممنون خیلی

چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جمعه 28 آبان 1389 ساعت 23:36

آقا من آخرشم قضیه کتابارو نفهمیدم!!!!!!!!!!!

جهان پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 14:03

معلومه نسیم حسابی از سر یه حبه قند خییییییلی بهش فشار اومده اون موقع ها کلی تو وبلاگ بوده..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد