کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

طوفان بود

خسته نباشید بچه ها

من تنها کسی بودم که پیش بینی میکرد جمعیت برا لطفا مزاحم نشید، کم میاد و امیدوارم بودم که پیش بینی ام درست نباشه که درست نبود خدا روشکر

و میخواستم اولین کسی باشم که بگم خیلی خیلی خوب بود، و امیدوارم این شروع طوفانی، طوفانی تر ادامه پیدا کنه

پیشنهاد میکنم سه پروژه ی کلاس کارگردانی، اشکان، و اینسپشن رو سریعتر قطعی و عملی کنیم تااین شروع برای بچه های دانشگاه ، مشت نمونه ی خروار تلقی بشه

در ضمن امیدوارم مشکلاتی که تو این پروژه بود رو به عنوان تجربه های مهم تو ذهنمون نگه داریم مخصوصا درمورد مشکلات فنی تالار که واقعا داشت من و دبیر و محیط رو سکته میداد

همگی خسته نباشید.

شکور

نظرات 10 + ارسال نظر
خود شخص خودم-شکوری شنبه 22 آبان 1389 ساعت 22:17

مژده بشیری شنبه 22 آبان 1389 ساعت 22:28

من که خدمتتون عرض کرده بودم!!!!! بچه ها خیلی وقت بود منتظر یه اکران بودن......
منم به چشمای خودم سکته کردن بچه هارو دیدم......خصوصآ خانم وفایی
منم از اکران امروز راضی بودم، راجع به اشکان و اینسپشن هم با شما موافقم.....
واقعآ خسته نباشید....

فربد یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 00:11 http://farbodsfairytale.blogfa.com

من هم به نوبه‌ی خودم تبریک و تهنیت و خسته نباشید می‌گم، و البته عذرخواهی ِآب‌دار می‌کنم که فضاحتانه دیر رسیدم...
در عوض کلی منطق چیدم واسه اهالی جا مانده‌ی پشت ِدر ِبسته، که سر ِنشستن کف زمین ِتالار مبارزه می‌کردن...
به انواع روش‌ها هم متوسل شدم (برای جبران ِبی‌فایده‌ی فضاحت):

منطقی: "خب آخه اگه می‌خواستیم راس دو باز کنیم، تا این همه آدم بخوان بشینن و مستقر بشن که نصف فیلم تموم می‌شد!"

غیرمنطقی: "آره دیگه، می‌تونید دسته‌جمعی برین سینما ببینین."

فرصت‌طلبانه: "راست می‌گن دیگه امید! می‌تونید اکران‌ها که تموم شد، "به کانون بیایید" و بگیرید و ببیندیش"

سوفسطایی: "بله! حتا من ِکانونی هم ندیدمش هنوز!"

غیراخلاقی: "شمایی که فرزانگانی هستین! بله شما؛ به من بگید که چطور می‌شه از رو سر آدم‌های نشسته و درحال‌تماشا رد شد به طوری که نظم بهم نخوره؟..."

حضور آقای شکوری و امید دوست‌داشتنی هم، نجات‌بخش بود.

خلاصه که، با تعبیر "طوفان" از این موافق‌تر نمی‌تونم باشم.

راستی درباره‌ی فضاحت: قول می‌دم که تکرار نشه.

نسیمووو!!! یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 13:59

الان این آقای شکوری خودخودتونین ؟؟؟!!!
اینسپشن اکران خوصوصی؟؟؟!!!
چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!۱
بشمارین چنتا شد؟؟؟

شکوری یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 19:49

به خانم نعیمی

منظورم اکران عمومیه
اکران خصوص که شده، یادتون نیست؟ بهتون گفتم ولی نیومدید

تو ترکید ها... تو چهار جمله، فقط یه بار گفتید

الهه وفایی دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 21:31

آقای فرازنده مهر به عنوان عضو برگزیده اکران شنبه معرفی می گردند
با تشکر

اگه اهل شوخی هستید، شکوریم، وگرنه ش دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 22:23

خانم نعیمی دیروز تو صحبت هاشون به نکات بسیار مهمی اشاره فرمودند:
چی میگه؟
چی چی میگه؟
چی میگه چی؟
چی چی میگه میگه؟
میگه چی چی میگه؟
میگه چی میگه چی؟
میگ میگ چی میگه میگ؟

الهه وفایی دوشنبه 24 آبان 1389 ساعت 23:25

قای شکوری عالی بود

اینجانب «چیه» فرزند «کیه» متولد «می/گ/ه» به شماره شناسنامه «...؟...» به علت هتک حرمت به شخص شخیص اینجانب و تخریب اذهان عمومی نسبت به اینجانب از خود خود خود خود خود یک وکیل شاید بعد از این٬شکایت رسمی خود را رسما اعلام می فرمایم.....
چی میگه؟؟؟
چی کی میگه؟؟؟
کی چی میگه؟؟؟
چی میگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عذرخواهی میکنیم
.
.
.
عمو شکور

جهان پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 14:04

ولی دلیاری یه چیز دیگس آقا شکوری فربد خانتون جلوش لنگ میندازه خداییش!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد