کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کارایی که من باس میکردم: خود خود شکوری

شکوریم

سلام بر برو بچه های گل کانون

همونطور که قرار شده، هر کس باس گزارش مسئولیت ها و فعالیت هاشو بده

امروز علی محیط و من و خانم مردیها تو کانکس یه کم تغییرات ایجادکردیم و سعی هم کردیم که هارد سیستمو سبک کنیم

دیروز بنده خدا امید صفایی کلی دانشگاه رو بالا و پایین کرده و پوسترای معرکه ی علی محیط و تقوی رو همراه پوستر چرت من برای کارگردانی چسبونده

البت بقیه بچه هایی که بودن رو من متوجه نشدم

+

پیشنهاد میکنم برای استفاده ی بهتر از سیستم کامپیوتر کانون همونطور که قرار گذاشتم همیشه با علی محیط در تعامل باشید

محیط از نظم اطلاعات هارد خبر داره

 

+

یه مسئولیت هماهنگی خاص با تهیه کننده هم امروز به من داده شد که انجامش دادم

برای شنبه کلی کار داریم

فعلا تنها مسئولیت من هماهنگی با آقای بهمن نژاده(مسئول تالار)

+

شنبه ثبت نام کلاس شروع میشه

امروز دونفر پیش ثبت نام کردن!!!!


نظرات 6 + ارسال نظر
شادی پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 14:06

ببخشید من تو دانشگاه نیستم که می‌پرسم کلاش چند شنبه‌ها و چه ساعتی شد؟

الهه وفایی پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 14:37

ساعت ۲ چهارشنبه ها

نسیموووووووووووو!!!!!!! جمعه 21 آبان 1389 ساعت 16:04

تورو جوووووووووووووون هر اون چیز یا هر اون کسی که خیلی دوس دارین کلاسو از ۳ شروع کنین!!!
یا اینکه به پیشنهاد اقای شکوری خودخودشون مبنی بر اینکه از جلسات کلاس فیلم برداری کنیم حتمن فکر کنین و جوابشو شنبه بدین!!!
راستی شنبه ۱۲ به بعد جلسه به قوت خود باقیست؟

خود خود شکوری جمعه 21 آبان 1389 ساعت 18:23

بحث فیلمبرداری رو من برای حقیق، عقیقی و پرتوی هم گفته بودم، ولی فکر کنم یه زحمت هایی داره که یکی از بچه ها تقبل کنه
من متاسفانه تا سه جلسه ی اول نمی تونم این کارو بکنم ولی شاید از جلسه 4 به بعد بتونم
یکی فی سبیل الله بیاد این رو بپذیره

مژده بشیری جمعه 21 آبان 1389 ساعت 21:13

واقعآ خسته نباشید.......

جهان پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 14:05

پارسال چه وبلاگ کچل حسنی داشتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد