کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش یک شنبه 17 آبان

اول از همه جا داره که از چند تن از دوستان زحمت کشی که امروز جان بر کف در امر خطیر پوستر و البته علافی ارزشمند پلات زنی در صحنه حضو پر رنگ داشتن یه تشکر ویجججججه بکنم...... 

نسیم نعیمی 

الهام محمد نژآد 

تهمینه سلیمیان 

و 

خانواده محترم رجبی..... 

دم همتون گرم .... 

پوسترها روی دیواره 

پلات ها هم زده شده(3 تا ) 

و بعد ازینکه شادمهر راستین گوشیش خاموش بود از اتفاق به امیر پوریا زنگ زدیم و ایشون هم مث همیشه با  روی خوش پذیرفتن ..........   

درباره برنامه های بعدی هم  هنوز منتظریم مدیر محترم!!! احرایی فیلم اشکان جناب آقای تقوی با  کارگردان صحبت کنند 

پوستر کلاس کارگردانی هم فردا آمادس  

فردا کانون کار زیاده 

حتما سر بزنید 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
الهام محمدنژاد سه‌شنبه 18 آبان 1389 ساعت 18:38

خواهر گرام. خانم وفایی! ما طبق اساسنامه کاری جز وظیفه انجام ندادیم....در ضمن من از جانب دیگر بچه ها نیز از شما کمال تشکر رو دارم که با وجود تمام گرفتاری ها و ... همچنان پیگیر کارها بودید.....(۰میشه ۱۰۰ تومن!)

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 20:43

سلووووووووووم همگی......
۱ سوال داشتم : این کلاسای کارگردانی به صورت ۶ جلسه تئوری ۶جلسه کارگاهه؟!

شکوریم چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 21:03

خسته نباشید بچه ها

الهه وفایی چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 21:28

السلام
کاشکی اسم این دوستی که سوال پرسیدنو بدونیم!!!!!

نسیموووووووووووو!!!!!!! جمعه 21 آبان 1389 ساعت 15:56

آخ!!! مثنکه کسی واسه کامنتای فینگیلیش من تره هم خورد نمیکنه پس اجبارن و با مشقت فوق بشری فارسی مینویسییم(این کلمه درسته ها)
الهه جون اولن خیلی خاهشمندیم!!!
الهام جون دومن گفتی اساسنامه!!! آقای شکوری خود خودتون شنبه همه مفاد اساسنامرو کامل بیارید پیلیز
سومن حتمن حتمن کامنتای منو بخونین!!! هر کی نخونه...

[ بدون نام ] جمعه 21 آبان 1389 ساعت 16:03

نفرین نکن نسیم جان
من خوندم
همه جوره ژایتسم چه پارسی چه فینگیلیش
فردا حتما قبل از ساعت ۱۲ کانون باشید همگی

خود شخص شکوری ام جمعه 21 آبان 1389 ساعت 18:25

مفاد اساسنامه در قسمت آرشیو سیستم کانون هست
البت فکر نمی کنم که خانم محمد زاد منش زادگان اصل خونده باشن اساسنامه رو
که اگه خوندن من به صورت متحیر العقولی خوشحال میشم

جهان پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 14:05

آقای شکوری!!!!!!!!!
از روزی که شما این پست نوستالژیا رو گذاشتید من غصه دارم که چرا من اون موقع ها نبودم.........خیلی هم غصه دارم ولی گفتم شاید اگه تو خاطرات کانون نظر بزارم احساس کنم منم یه ساله با کانونم پس تعجب نکنید لطفا.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد