کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کارهای شنبه ۱۶ آبان

سلام  

این اولین پست این وبلاگه 

اگر شما بتونید ۲ روز یه بار چکش کنید می تونه خیلی از مشکلاتمونو حل کنه 

بچه ها اکران لطفا مزاحم نشوید افتاده به شنبه هفته آینده

امروز آقای شکوری خیلی زحمت کشیدن و پوسترای خدایی طراحی کردن 

فردا باید کپی بشه و تا قبل از ۱۱.۳۰ روی دیوار باشه  

از مهمونا افشین هاشمی و باران کوثری احتمال داره بیان  

 نکته مهم اینه که حتما باید فردا منتقد مشخص بشه 

اگر کسی پیشنهادی داره همین جا درج کنه لطفا

 

پوستر کلاس کارگردانی هم داره طراحی می شه 

اونم فردا آمادس 

حتما حتما اگر می تونید برای فردا اعلام آمادگی کنید

نظرات 16 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 20:30

سلام
از دانشجویان سینما تئاترمو فیلمسازی میخونم
می تونم توی جلستون شرکت کنم؟

محمدنژاد یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 20:34

اولا یه خسته نباشی حسابی بهتون میگم!ثانیا برای منتفد من شادمهر راستین و سعید عقیقی پیشنهاد میکنم و اگه همگی با شادمهر راستین موافق بودن خودم به شخص پیگیریاشو به عهده میگیرم....

الهه وفایی یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 20:52

من با شادمهر راستین موافقم
امیر پوریا رو هم پیشنهاد می دم

[ بدون نام ] یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 21:00

بابا ایول داره کاراتون...........
من که فردا تا ۱۱:۳۰ کلاس دارم !! ولی بعدش حتما میام پیشتون......
راستی منم با پیشنهاد خانم محمدمنش زادگان پور!! موافقم........

شکوری یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 21:03

پوستر خدایی طراحی نشد
مگه علی محیط دست به کار بشه

بشیری یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 21:06

بابا ایول به کاراتون........
من که فردا تا ۱۱:۳۰ کلاس دارم!!! ولی بعدش حتما میام..........
راستی منم با نظر خانم محمد منش پور زادگان موافقم........

نسیم یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 22:25

bachze mohtaram dasetoon telO(tala) omidvRam hamegi dar 'amre xaTre chek kardane blog koowa bawin:D:D
man ba wadmehr e rasTn movafeqam
javade 2Cam xoobe (vali xob tekrRie):d
man farda hoodoodaye 10 mi2nam Bam;)

naCm یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 22:36

bachze mohtaram dasetoon tLO(tala) omidvRam hamegi vaZfAe xaTre chek kardane blogo anjaam bDn:D:D
man ba wadmehre rasTn movafeqam
javade 2Cam xoobe(albate xob tekrRie) :D
man farda hoodoodaye 10 mitoonam Bam

محمدزادمنش پوریان یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 22:39

من الان شدیدا تو شوکم به خاطر INCEPTION....!!!!!!! 2تا پیشنهاد دیگه دارم:امیر پوریا و امید روحانی.شنیدم که به ژانر کمدی احترام میذارن!

الهه وفایی یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 23:20

آخ جون
۲ تا پیشنهاد امیر پوریا
۳ تا شادمهر راستین
ولی اینجور که معلومه فردا در امر خطیر پوستر اینجانب تنهام

محمدزادمنش پوریان دوشنبه 17 آبان 1389 ساعت 00:01

نگران نباش خانم وفایی من باهاتم.پوستر میگم!!

فربد دوشنبه 17 آبان 1389 ساعت 00:15 http://farbodsfairytale.blogfa.com

سلام و این‌ها.

فعلن ولی نقدن اعلام حضور می‌کنم.

اگه این استاد اقتصاد به موقع دست برداره، خودم رو دوازده و ده دقیقه اینا می‌رسونونم.

سوالِ بی‌اهمیتی که پرسیده نشد: "کانونِ فیلمِ دانشگاه شهید بهشتی" یک شخصیت حقوقی یه؛ اما همگی واقفیم که یک شخصیت حقوقی نمی‌تونه سلام بده و "حتمن ِحتمن" کنه و پست بنویسه...پس حتمن شخصیت ِحقیقی ای درکاره...من به خودم حق می‌دم و می‌پرسم این شخص حقیقی کیست که همه کانون خواننده‌ی اوست؟!

همین. همه چیز خوب به نظر می‌رسه...فردا می‌یام که ببینم چطوری می‌تونم من هم مفید واقع بشم. تا فردا.

امیر تقوی دوشنبه 17 آبان 1389 ساعت 08:15

منم راستین را موافقم.
برای پستر هم هستم ولی تا ظهر کلاسیم 12 -2 شاید بیام کانون

شادی دوشنبه 17 آبان 1389 ساعت 09:07

سلام...عقیقی که بهتره اگه نیومد راستین و بگین. الهه افشین هاشمی رو خوذم زنگ می زنم هاااااا به خدا اگه بزنید!مرسی که شنبه رو عملی کردید!

جهان پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 14:06

جای ما خالیییییییییی!!!!!!!!!!!

مسعود پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 14:43 http://pdf-books.blogsky.com/

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد