کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تخلفات جدی از اساسنامه ادامه دارد- دبیر منفعل و ساکت است

امروز بیش از 10 روز از جلسه ی دهم اردیبهشت گذشته. یک صورتجلسه ی مفقود شده داریم که اراده ای برای درج آن در وبلاگ دیده نمیشود و یک کامنت ارسالی پاک شده که شرح صورت جلسه بوده.

مسئول اساسنامه که مجری بی قانونی و تخلف است. هیچ.  مخاطب نیست. از دبیر محترم کانون میپرسم :

چرا در مساله پنهان سازی صورتجلسات و تخلفات آشکار مسئول اساسنامه ورود نمیکنید ؟

با توجه به نص صریح اساسنامه در مورد حداقل تعداد اعضا برای مشروعیت جلسه چطور با چهار نفر جلسه تشکیل میشود و برای کانون تصمیم گیری میشود و شما ورود نمیکنید ؟

پروژه ی تست بازیگری کی و کجا در وبلاگ اعلام شده که برایش مسئول معرفی میشود ؟  طنز ماجرا اینکه مسئول اساسنامه خودش از مجریان پروژه ! است.

"اکران هفته ی بعد " آقای حق روستا چیست و کی و کجا اعلام پروژه شده ؟ شما از اینهمه دهن کجی به اساسنامه ای که  بیش از یک دهه کار کرده مطلع هستید و ورود نمیکنید ؟

آقای پشت مشهدی فیلمبرداری اش را تمام کرده هنوز اعلام پروژه نشده. اگر اساسنامه عوض شده و آن گروه تلگرامی و جلسات محفلی، جای جلسات رسمی و وبلاگ راگرفته بگویید ما هم مطلع شویم.

  

 

وظیفه ی دبیر تنها این نیست که  در جشنواره ها به خاطر فیلمی که دیگرانی مثل عباس  شکوری ساخته اند جایزه بگیرد و عکس بیاندازد. اگر این روند بی قانونی و دهن کجی به جمهور کانون و تصمیم گیری های شخصی و محفلی  ادامه پیدا کند فردا( اگر کانونی باقی بماند) سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. هر بی قانونی و تخلفی با اشاره این برهه ی تاسف بار کانون توجیه پیدا میکند.


+ باز زمزمه هایی شروع شده که چرا "تنش" درست میکنی ؟ دوستان انتظار دارند در مقابل این حجم از تحقیر دموکراسی و دهن کجی به اساسنامه ساکت باشیم ؟ دور از انتظار نیست که جمعی که کمتر از تعداد انگشتان دست هستند فردا اعلام کنند در یک را ی گیری فورس ماژور، "کانون!" تصمیم گرفت فلانی دیگر نه بیایید . نه بنویسد.  اگر فردا دیدید که پست های اخیر من مفقود شده تعجب نکنید. مسئول اساسنامه به راحتی آب خوردن صورتجلسات کانون را معدوم میکند و با بی احترامی به جای پاسخگویی  پرخاش میکند.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
هانی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1396 ساعت 19:45

به مسول وبلاگ؛
این پست چرا سنجاقه؟

اصلاح شد

عضو سابق۲ جمعه 22 اردیبهشت 1396 ساعت 04:36

قریشی مثل نیروهای اپوزیسیون عمل میکنه ، هم رانت خودشو از کانون میگیره ، هم به چپ های ضد کانون امیدواری میده و در عین حال تضمین کننده ادامه ی بقای نیروی راست حاکمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد