کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پست از طرف انجمن اسلامی آزادی خواه + اعلام آمادگی پروژه ی شخصی

هفته ی پیش دبیر انجمن اسلامی آزادی خواه، در جلسه ی کانون حاضر شد و  اعلام کرد که برای ساخت کلیپ برنامه شون برای شب یلدا، دوست دارند با کانون فیلم و عکس همکاری کنند. قرار شد روی وبلاگ پستی گذاشته بشه و کسانی که علاقه دارن، اعلام آمادگی کنن.

از اونجایی که من در دوره کارشناسیم، برای مراسم مختلف کلیپ می ساختم و از طرفی با بچه های انجمن دوستم و در ارتباطم، همینجا برای پذیرفتن مسئولیت این پروژه اعلام آمادگی می کنم. طرف مقابل یعنی انجمن هم با اینکه  من مسئول باشم، موافقه. اما باز هم روی وبلاگ پست گذاشتم که اگر کس دیگری هم داوطلبه، در حقش اجحاف نشه.

با توجه به نزدیک بودن زمان جشن، باید هرچه زودتر تکلیف این پروژه مشخص بشه. لذا لطفا اگر فرد دیگری هم برای این پروژه داوطلبه اعلام کنه و اگر هم کسی با اینکه ساخت کلیپ، پروژه ی شخصی من باشه مخالفه بگه. اگر داوطلب دیگر یا مخالفتی نبود، این پروژه ی شخصی من خواهد بود و برای طی کردن مراحل بعدیش اقدام می کنم.

مهلت:پنج شنبه شب


پ.ن: در صورت نیاز میتونم نمونه کارهای قبلیم رو روی وبلاگ آپلود کنم یا روز جلسه بیارم.

رای گیری معاونت حق رای

سلام بزرگواران،

خانم نایبی داوطلب معاونت حق رای شدند و تا اون جا که بنده مطلع ام داوطلب دیگه ای هم نداریم.

مهلت رای گیری تا پایان این هفته.پاینده باشید.