کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پست درباره رای گیری معاونت لوکیشن

سلام دوستان.

در مورد این رای گیری جا داره یه چند تا نکته بگم.

اول اینکه مسئولین سمت ها-جز آقای خانی و آقای قریشی-واسه من نامعلوم هستن تا حق رای دار بشن.لطفا روشن کنید قضیه رو .

نکته دیگه اینکه توی رای گیری معاونت لوکیشن ٦نفر حق رای داشتن که خانم حصاری و آقای قریشی مساوی رای اوردن.به نظرم لازمه که رای گیری تمدید شه یا هر راهکار دیگه.

و قضیه ی دیگه این که برای حساب کردن حق رای باید طبق کدوم ضابطه عمل کرد؟احتساب هفته ای یا ٢١روزه؟

از مسئول اساسنامه و باقی دوستان ممنونم اگه این چند تا مورد رو پیگیری کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
نیک نژادی دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 10:48

به خانم قادری: رای من حساب شد؟ چون من فکر می کنم با رای من، آرای آقای قریشی بیشتر می شد. میشه بگین تعداد رای هر نفر چقدر شد؟

میلاد خانی دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 17:39

مسئول اساسنامه : در رابطه با تساوی آرا، نهاد تصمیم گیری باید تصمیم بگیرد که رای گیری تمدید شود یا مجدد صورت بگیرد.در نتیجه باید یک رای گیری گذاشته بشه و این تصمیم توسط همه ی اعضای نهاد تصمیم گیری گرفته بشه

امیر حیدری دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 21:02

به خانم قادری:
ملاک سه هفته است. و به نظرم درست اینِ که مسئول سمت ها محصوصا ویلاگ در آخر هفته اعلام فعالین کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد