کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسات نقد و بررسی فیلم

باسلام

خواستم برای برگذاری جلسات نقد و بررسی فیلم در تابستان اعلام پروژه شخصی کنم.

لطفا ذیل این پست بگین چه روزی میتونین هفته بعد بیاین و دوست دارین راجع به چه فیلمی بحث و گفت گو داشته باشیم؟


نظرات 6 + ارسال نظر
میلاد خانی سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 23:01

من بابت روز تابع جمع هستم
به نظرم کارگردان محور ، فیلم ها رو بررسی کنیم
مثلا با اسکورسیزی ، هیچکاک،کوبریک،کوروساوا،وودی آلن ، برادران کوئن ، با این افراد موافقم

امیر حیدری چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 05:56

هفتته بعد من نیستم متاسفانه

نیک نژادی چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 11:19

من متاسفانه برنامه ام هنوز مشخص نیست. ولی هر روزی که بود، اگر تهران بودم و تونستم میام.

عبقریان چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 18:42

بجز شنبه هر روزی باشه من میام
البته فقط زودتر فیلم و مشخص کنید
من میگم zootopia که فیلم جدیدی رو بزرایم و از بحث نقد هم فیلبرداری بشه

اسدی پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 12:38

منم ایده م برای برنامه اینه که کارگردان محور و ژانر محور باشه.
میتونیم هم با ژانر انیمیشن شروع کنیم .

مریم حیدری شنبه 26 تیر 1395 ساعت 23:56

نمیتونم باشم متاسفانه ..اما برات ارزوی موفقیت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد