کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کاراگاه سطحی ترین روش ویرایش فیلم و زیرنویس

با توجه به اعلام پروژه در جلسه شنبه قرار شد که 15 اردیبهشت کارگاه ویرایش فیلم و و زیرنویس   به منظور یادگیری اولیه تدوین در اکران ها و .... صورت میگیرد کسانی که مایل هستند در کاراگاه شرکت کنند اعلام کنند و و در صورتی که خواهان شرکت در کلاس بودند نرم افزار adobe premeire pro cc6 رو نصب بکنند

 تا آخر هفته سنجاق

ساعت کارگاه 11 تا 14 می باشد 

ویرایش ساعت 00:45 روز 5شنبه 

نظرات 4 + ارسال نظر
زرگر دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 17:22

آفرین مهراد.

زرگر چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 00:57

این شکل از برچسب گذاری هم مناسب نیست ، صرفا دو یا سه عبارت کافی نیست . و این که. حتما عبارت کانون فیلم و عکس شهید بهشتی تو برچسب ها باشه.
خانم حصاری پیشنهاد میکنم حتما یک پست راجع ب قوانین و چیزهای بدیهی ک تو وبلاگ باید رعایت شه و نصف شبی متوجه شدم نمیشه بنویسید ، اصن سنجاقش کنید همه ببینن.

سلام. باشه

سحر جزایری چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 09:21

من میام ایشالا

زرگر پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 00:25

خانم حصاری میدونم شما پاسخ دادید اما اسمتون رو فراموش کردید.

من بودم. حصاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد