کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه 7آدر

حاضرین جلسه : خانم حصاری، خانم عیدانی،خانم قادری،خانم احمدی،اقای ابقریان،خانم شهسواریان،اقای قریشی،اقای طغیانی

  

ابقریان: کلاس فیلمنامه نویسی همه مراحل تدارکاتی و صحبتهای اولیش انجام شده و قراره نظرسنجی برای تعیین قیمت و همچنین تایم روزهای برگزاری کلاس صورت بگیرد...زمان اولیه چهارشنبه و پنجشنبه به صورت ورکشاپ در دو هفته در نظر گرفته شده است..همچنین آقای ابقریان گفتند که قرار است پیمان قاسم خانی برای فیلم جدیدش که اسم آن پلیس بازی است آلن دلون را به ایران بیاورد و ما میتوانیم در یک کار عجیب یک اکران (مثلا سامورایی) در جهت امور خیریه و کودکان سرطانی برگزار کنیم و شخص آلن دلون را بیاوریم !!


خانم حصاری : همه هماهنگی های لازم برای اکران زیر پوست شهر انجام شده و قرار است طی یک پست مواردی که نیاز به کمک بچه ها دارند را اعلام کنند...همچنین خانم حصاری با طغیانی و خانم قادری برای انتظامات هماهنگ کردند و نیز با خانم عیدانی و معین یوسفی فر برای مسئولیت سیستم صحبتهایی انجام دادند.

خانم شهسواریان : در مورد وضعیت نظافت لوکیشن سوال کردند و اینکه چرا وضعیت لوکیشن نامناسب است و در دوره اگر اینطوری بود خیلی زیاد به من فشار می آوردند.   

  طغیانی : در پاسخ به خانم شهسواریان گفت که اتفاقا خانم مساعد (مسئول لوکیشن) دیروز  از بچه ها تایم خالی برای نظافت میخواستند که قرارشد  این هفته در یک روز برای نظافت اقدام لازم انجام شود. همچنین در مورد برنامه های در حال اجرا از جمله کلاس عکاسی و کلاس کمدی نویسی خانم نجاتی ،کلاس فیلمنامه نویسی ابقریان،اکران خانم حصاری،اکران اقای قریشی و همچنین صداگذاری فیلم ایزوله و در میان کابوس و زمان و در مورد اینکه جلسه نقد فیلم خانم سیفی امروز ساعت دو برگزار میشود توضیح دادند...


 

نظرات 3 + ارسال نظر
عبقریان یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 00:09

البته مثل اینکه یه مشکلی پیش اومده و دلون به ایران نمیاد فعلان

سمانه سرداری دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 12:37

امیر حیدری دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 21:40

خوشم میاد که برای خودت هم نوشتی آقای عبقریان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد