کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت 3/ فعالین روز اکران فیلم هویت

گزارش تصویری : 


 خانم ها : فاطمه قزلسفلو ، فریماه سیفی ، فریدا حصاری و خودم.

آقایان : معین یوسفی فرد، مهرداد عبقریان ، مجتبی طغیانی ، مجید ارشادی ، هانی بختیاری.


همچنین آقای یوسفی فرد زحمت ویرایش فیلم رو کشیدن. خیلی دستشون(دستتون) درد نکنه. خودمم زماناشو نوشتم  :)


دست همتون درد نکنه :)

نظرات 7 + ارسال نظر
اسدی سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 21:23

وقتی فریماه ازم پرسید چرا انقدر استرس داری تازه متوجه شدم که اگه این اکران با موفقیت تموم بشه میشه اولین پروژه ای که من مدیر اجرایی ش بودم و به سرانجام رسید.

فریدا حصاری سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 21:54

خسته نباشی عزیز
دست همه درد نکنه

نجاتى سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 23:58

خسته نباشى :)

مرسی
اسدی

عبقریان سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 23:58

اکران خوبی بود من که حال کردم
به جز اولش که یه خرده مشکل بود که دبیر میتونه پیگیری هم بکنه

زرگر چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 10:15

خسته نباشید:)

سمانه سرداری پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 00:24

خسته نباشید

فریماه جمعه 22 آبان 1394 ساعت 23:30

همگانی خسته نباشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد