کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پست از طرف خانم فریماه سیفی/ اعلام پروژه شخصی

با سلام ، دوستان من در جهت جذب ورودی های جدید و همچنین در راستای افزایش بعد هنری سینمایی کانون پیشنهاد برگزاری کلاس های آزاد نقد و تحلیل و بررسی فیلم رو دادم و خودم هم مدیراجرایی اون رو بر عهده گرفتم ،پروژه به این شکله که هر هفته یه فیلم پیشنهاد میشه که حاضرین در کلاس برای هفته ی بعد دیده باشن و از سه جنبه ی کارگردانی ، بازیگری و داستان ، فیلم مورد تحلیل قرار بگیره .برای روزش هم سه شنبه ها ساعت دوازده تا دو در نظر گرفته شده .

لطفا نظراتتون رو نسبت به این پروژه بگین. 

ممنون

نظرات 10 + ارسال نظر
عبقریان دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 19:19

فقط با یگری جزو کارگردانی محسوب میشه
و مشتاق برای کمک و برگزاری کلاس

نجاتی دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 21:30

علاقه مند و موافق و اگه فرصت شه شرکت میکنم و کمک هم میکنم

ترابی دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 22:36


موفق باشی
اگر فرصت کردم شرکت میکنم

طغیون سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 01:54

به شدت علاقه مند به شرکت در این برنامه هستم...

فریماه سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 15:36

بله آقای عبقریان متوجه هستم ولی چون خیلی از دانشجو ها ب بازی و بازیگری علاقه دارن و کار تءاتر انجام دادند بخشش رو جدا کردم ک حداقل در اون حیطه نظر بدن . من منظورم از کارگردانی بررسی های تخصصی نور و صدا و تصویر و البته نحوه ی دکوپاژ بود .

نجاتی چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 11:15

فقط اینکه روزی که حضوری صحبت کردیم یادم نبود بگم اگه یه روز دیگه باشه بهتره، چون کارگاه منم همون روزه و یه سری از بچه ها مایلن شرکت کنن شاید خسته کننده باشه پشت سر هم.

سرکشیک چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 12:04

من خیلی استقبال میکنم فقط کاش روزشو تغییر بدی من ی سره سه شنبه ها کلاسم :/

فریماه چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 12:55

آخه متاسفانه من هر روز کلاس دارم بجز شنبه ها بعد دوازده آزادم ک اونم جلسه ی خود کانونت و سه شنبه ها ک بعدازظهرش کلاس دارم میتونم قبلش بیام . تایم خالی اصلا ندارم

سمانه سرداری پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 01:26

به بهآفرین به شما...من با سه شنبه ها مشکلی ندارم ولی شنبه ها باشه بیشتر استقبال میکنم

کاظم فاضلی پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 22:54

اگر عطار فرصت داشته باشه برای این جلسات و از کمکش استفاده کنید که خیلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد