کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام پایان پروژه: کلیپ مشاوره / پیشنهاد به کانون، مدیریت مشاوره و معاونت فرهنگی

1- مدیریت مشاوره، با اینکه در اجرای تعهد مالیش هم به اونچه با ما طی کرده بود عمل نکرد(مستند به صحبت های شفاهی نماینده ی تیم، بختیاری، با نماینده ی مشاوره یعنی جناب قزلسفلو که برای من حکم سند داره)، ولی به ناچار برای اینکه پروژه پایانی داشته باشه، با پرداخت ده درصد سهم کانون از حق الزحمه ای که تا کنون پرداخت شده(مطابق با ماده 2 فصل «پروژه ای که به کانون یا به عضوی از اعضای کانون سپرده می شود» از اساسنامه)، یک پایان بر این پروژه اعلام میشه.   

 

2- شاید مبلغی که از مبلغ مورد توافق باقی مونده، با تلاش های هانی از طرف مشاوره پرداخت بشه که در صورت تحقق، ده درصد سهم کانون از اون مبلغ هم، پرداخت خواهد شد.


3- در انتها به عنوان یک انتقال تجربه خدمت دوستان کانون فیلم، مدیریت مشاوره و معاونت محترم فرهنگی و فوق برنامه عرض میکنم که از نگاه شخص بنده، متاسفانه در اجرای این پروژه، از سوی مشاوره، ناهماهنگی های عجیبی دیده شد که در دو پست قبلی بهشون اشاره کردم و متاسفانه بی نظمی در این مجموعه تفاوت خاصی با سایر زیرمجموعه های معاونت فرهنگی نداره. به نظر من، عده ای از این بی نظمی ها، قابل حله که نیاز به همت مدیران مربوطه داره. پیش از این همت، مدیران محترم باید «باور» داشته باشن که چنین بی نظمی های غیرعادی ای در این مجموعه وجود داره تا به مرحله ی «همت» و «تصمیم» برسن.

شکور-مدیر پروژه

نظرات 2 + ارسال نظر
طغیون چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 22:28

خسته نباشی به عباس و تیمش

کاظم فاضلی جمعه 24 مهر 1394 ساعت 02:11

نه خسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد