کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خاطرات

همایش رویش شیراز
موقع اهدای جوایز به بهترین کانون فیلم و عکس دانشگاه های کشور

پیشنهاد میشود مطالعه شود...

  


هانی به من : میخان پنج تا از بهترین کانونا رو جایزه بدن..به ترتیب از اولین کانون شروع میکنن..کانونه ما رو که گفتن تو وخی برو جایزه رو  بگیر....منم موقع جایزه بهترین فیلم میرم جایزمونو میگیرم...
من به هانی : باشه...
مجری همایش : جایزه  اولین کانون برتر فیلم و عکس میرسد به (بنده با غرور و اعتماد به نفسی عجیب برخیزیده و به سمت جایگاه در حرکت بودم...) کانون فیلم و عکس دانشگاه بهبهان (خیلی شیک نزده هانی برگشتم و سره جام نشستیدم) 
هانی به من : عه عه...چرا اینا همچینی کردن؟؟ طوری نیست بلن شو بروجایزه دومین کانون برتر که از ما هستو بیگیر بیا..وخی برو
مجری : جایزه دومین کانون برتر فیلم و عکس دانشگاهای کشور  به دانشگاهه(بنده با کمی ناراحتی که جایزه دومی را دادن به ما از جا بلند شدم و به سمت استیج رفتم و متنی مبنی بر این که چرا اولی را به ما ندادن در دل خود زمزمه مینمودم)  بروجرد اختصاص می یابد....
هانی به من : عه عه...چرا اینا همچینی کردن ؟؟ طوری نیست بلن شو برو جایزه سومین کانون برتر که از ما هستو بیگیر بیا..وخی برو
مجری : جایزه سومین کانون برتر فیلم و عکس دانشگاهای کشور به دانشگاهه ( بلند شدم رفتم تا دم پله ها گفتم جایزه رو میگیریم با تندی میام پایین اصلا اکت و عمله تند و قیافه عصبانیم سزاشونو میده) اهواز اختصاص میابد.....
هانی به من : عه عه...چرا اینا همچینی کردن؟؟ طوری نیست بلن شو بروجایزه چهارمین کانون برتر که از ما هستو بیگیر بیا..وخی برو
مجری : جایزه چهارمین کانون برتر فیلم و عکس به دانشگاهه ( من بلند شدم این دفه مردونه یکی دوتا پله هم بالام رفته بودم گفتم جایزه رو به نشونه اعتراض پس میدم) شیراز اختصاص می یابد....
هانی به من : عه عه....چرا اینا همچینی کردن؟؟ طوری نیست بلن شو برو جایزه پنجمین کانون برتر که از ما هستو بیگیر بیا..وخی برو
مجری : جایزه پنجمین کانون برتر فیلم و عکس به دانشگاهه (من به هانی : ایندفه اصلا نیمیرم بالا تا حساب کار دستشون بیاد) مشهد اختصاص می یابد...
هانی به من: عه عه...چرا اینا همچینی کردن؟؟ طوری نیست بلن شو برو جایزه شیشمین کانون برتر که از ما هستو بیگیر بیا..وخی برو...
من : ؟؟!!!!!!!!!!!!!!
هانی: ؟؟؟!!!!!!!!!!!
من : شیشمی؟؟؟!!!!!! احساس نمیکنی پنج تا بود؟؟ و مهمتر از این احساس نمیکنی این چه فاجعه عظیمیه که ما تو پنج تا کانون برترنبودیم؟؟
هانی : عه عه...چرا اینا همچینی کردن؟؟؟
من : من موندم به خدا...
هانی : عه عه...چرا اینا همچینی کردن؟؟؟
بعد از اتمام اختتامیه
من : ساکت و خیره به افق
هانی : عه عه...چرا اینا همچینی کردن؟؟؟
همه سالن را ترک گفته و ما تنها نشستیده بودیم
من : ساکت و خیره به افق
هانی : عه عه...چرا اینا همچینی کردن؟؟
من : ساکت و خیره به افق
هانی : عه عه...چرا اینا همچینی کردن؟؟

البته در پی نوشت باس عرض کنم که سیاست رویش در اون همایش یک سیاست حمایتی بود و فقط میخاست به کانون های نوپا بها بده...

پایان

سه نصفه شب هانی در خوابی عمیق : عه عه....چرا اینا همچینی کردن؟؟؟


مخلصی شوما طغیون

نظرات 7 + ارسال نظر
فریماه شنبه 18 مهر 1394 ساعت 07:49

نجاتی شنبه 18 مهر 1394 ساعت 14:58

عالی

سمانه سرداری شنبه 18 مهر 1394 ساعت 14:59

خیلی خوب بود

اسدی شنبه 18 مهر 1394 ساعت 16:01

بلا شک دیالوگ ها اغراق داشت اونم زیاد ...

به اسدی یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 06:59

مطمئنید؟!

خیلی طبیعی و واقع گرا به نظر می رسیدن ها... از کجا به این نتیجه رسیدین؟
اصلن متوجه نشده بودم. احسنت.

اسم؟؟؟؟؟؟
هانی

سرکشیک یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 08:13

کسی نبود فیلم بگیره ازتون :))))

شهسواریان دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 07:56

مثل جایزه دادن حشنواره فجر می مونه که همه موندن چی شد آخرش! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد