کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آمار کمی انتظامات فردا

دوستان فردا هر کسی از اعضای کانون در اکران حاضره  زیر این پست اعلام کند...

اگر مسئولیتی غیر از انتظامات هم دارید اعلام کنید تا من بتونم بچه های انتظامات را بچینم.....

دوستان خاهشا بیایید اعلام کنید...به نظر میرسه به مشکل کمبود نیرو در انتظامات بر خواهیم خورد.....

مخلصی شوما طغیون

نظرات 3 + ارسال نظر
سرکشیک شنبه 11 مهر 1394 ساعت 17:54

من برای اکران هستم فقط ی کاری خانم جهانی پور باهام داشتن قبلش

سعید ایزدی شنبه 11 مهر 1394 ساعت 21:02

من هستم برای کارهای غیر منتظره و اوردن مهمان ها

مریم حیدری شنبه 11 مهر 1394 ساعت 21:12

فک کنم باس پیام بزنید از بچه ها بپرسید .

بچه ها هرکس چراغ قوه داره بیاره لطفا .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد