کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت - چاپ بروشور - َّشب اکران

سلام . 

امروز برای چاپ بروشور ها با آقای غلامی صحبت کردیم که با تشکر ازشون  با چاپ بروشور ها موافقت شد . من به شدت وقتم پر بود و  به شدت به یه نفر نیاز بود که کارای تصحیح  و چاپ بروشور رو انجام بده . جا داره یه تشکر ویژه کنم از آقای احمدی که امروزم کلی وقت گذاشتن برای بروشور و خداروشکر  که در نهایت چاپ شد .  فردا برای اکران آماده ی پخش خواهند بود . هم چنین  هدیه ی مهمان ها ردیف شده و بخش اخر تبلیغات هم به لطف آقای بختیاری انجام شد. 

 لطفا هرکس که میتونه فردا در اکران حضور داشته باشه هم  اطلاع بده . هر طور که میتونه . متشکر . 

فعالین امروز :  جهان  - بهداد احمدی -  بختیاری -  ترابی - ایزدی - خودم :) 

گزارش فعالیت تدوین درمیان کابوس و زمان

شروع تدوین هفته گذشته  بود

دوشنبه :معین یوسفی فر و عبقریان

چهارشنبه:معین یوسفی فر و عبقریان

5شنبه:معین یوسفی فر و عبقریان

آمار کمی انتظامات فردا

دوستان فردا هر کسی از اعضای کانون در اکران حاضره  زیر این پست اعلام کند...

اگر مسئولیتی غیر از انتظامات هم دارید اعلام کنید تا من بتونم بچه های انتظامات را بچینم.....

دوستان خاهشا بیایید اعلام کنید...به نظر میرسه به مشکل کمبود نیرو در انتظامات بر خواهیم خورد.....

مخلصی شوما طغیون

توزیع بروشور

سلام خیلی خلاصه. قصد دارم که برای روز اکران بروشور هایی که اقای احمدی زحمت طراحیش رو کشیدن چاپ و توزیع کنم. چون اکثر بلیط هامون به ورودی ها فروخته شده و الان زمان خیلی مناسبی برای توزیع بروشور هاست. فردا میرم دنبالش اگه مشکل نخوره نامه ی چاپ رو بگیرم. این پست رو جهت مشورت و اطلاع میذارم. اگر از نظر کسی اینکار مشکلی داره اعلام کنه . متشکر.