کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پروژه ی شخصی: ارتقای کتابخانه / جزوات خانم کوزه چیان

نمیدونم چند نفر از اینکه چطوری اون مجله های سینمایی که بعضی هاشون مطالب خیلی جالبی هم دارن و البته کمک اصلیشون به ما تو معارفه ها و غرفه ها بوده، به کانون فیلم اومدن، خبر دارید.  

اون مجله ها اهدایی از یکی از اعضای یکی در میون کانون، نوید اسکوئی، که البته بیشتر عضو کانون تئاتر بود تا کانون ما، بود. نوید وقتی میخواست بره امریکا، مجله های سینماییش رو به کانون اهدا کرد.

حالا خانم کوزه چیان که از اعضای قدیمی کانونن و فکر کنم بعد از گذشت دو ماه از تاسیس کانون عضو شدن و اگه اشتباه نکنم حدود 4 سال هم عضو ما بودن، قصد کردن که جزواتی که در طول تحصیلشون در زمینه ی سینما، جمع آوری کردن و بنا به اظهارات خودشون، باید جزوات گرانبهایی باشن، به کانون اهدا کنن.

این قضیه رو برای انجام شدن و هماهنگی، به صورت یه پروژه ی شخصی تعریف میکنم. دوستانی که مخالفن، میتونن ظرف دو روز آینده اعلام مخالفتشون رو در سه حیطه ای که اساسنامه تعیین کرده، ابراز کنن تا به رای گیری برسه.

شکور

نظرات 3 + ارسال نظر
برخورداری دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 22:06

چه خوب :)
دسشون درد نکنه

کاظم فاضلی سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 22:09

دستشون درست

نوید اسکویی پور یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 11:45

نگران بودم که خبری از مجله ها چرا تو دو سال اخیر پیدا نمیکنم؟
نگو یهو اسکویی رو تصمیم گرفتی شکل اسکوئی بنویسی

۱- همزه جزو الفبای زبان فارسی نیست و پیشنهاد میشه هر جا که میشه از حروف جایگزین استفاده بشه که در اینجا «ی» جایگزین بسیار شایسته ای هست

۲- خوشحالم هنوز اسم من بعد سه سال رفتن از ایران داره برده میشه

۳- آیا خرید مجله ها رو ادامه دادین؟ این آرشیو تا اون موقع نسبتا کامل بود! میتونین با مجله فیلم تماس بگیرین عضویت دانشجویی برای کانون باید ۵۰ درصد تخفیف داشته باشه شماره های قدیمی رو هم میفروشن!

۴- عضو یک در میان رو خوب اومدی البته در مقایسه با تو شکور جان خود کانکس ۵ هم عضو یک در میان محسوب میشه!!!

۵- خانم کوزه چیان هم تو فیلم ریجکت بودن درسته؟

۶- شش تایی ها سوراخن! هر از گاهی باید یاد آوری بشه!!

۷- کمک اصلیشون به ما تو معارفه ها و غرفه ها بوده؟ خب بخونیدشون! یادمه چندتاشون مطالبشون عالی بودن! من خودم عاشق شماره های ویژه نوروز بودم! همیشه قبل عید میرفتم به «عبد» روزنامه فروش محل پول میدادم مجله ها رو برام نگه داره! تعطیلات عید فقط مجله میخوندم! عیدانه ها رو! امسال عید اومدم ایران رفتم سراغ «عبد»! پرسپولیسی دو آتیشه است! گفت بعد تو هیچکس ده تا ده تا مجله نخرید. یک سری مجله داستان پیش چراغعلی دارم! اگه صلاح دید و لازمش نداشت اونا هم میتونه برسه به کانون! به هر حال هر فیلم خوبی یک داستان خوب یحتمل لازم داره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد