کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت کلیپ مشاوره: شدت گرفتن کارشکنی های معاونت فرهنگی

با هماهنگی هایی که نزدیک به بیست روز پیش با آقای قزلسفلو کردم، و طرح کلیپ رو توضیح دادم، قرار بر این شد که کلیپ ساخته بشه. 

 

ابتدا زمانی که تعیین کردم برای فیلمبرداری، هفته ی اول شهریور بود که بعد از چند روز آقای قزلسفلو تماس گرفتن و گفتن که فرهنگی اون موقع شلوغه و نمیشه فیلمبرداری کرد. بنابراین فیلمبرداری افتاد برای جمعه و شنبه.

مقدمات برای فیلمبرداری جمعه و شنبه ی پیش رو آماده میشد که آقای قزلسفلو این بار تماس گرفتن برای جزئیات سناریو که من با شگفتی، با خود خانم دکتر صحبت کردم و حلش کردم.

حالا بعد از دوندگی های هانی برای جور کردن بحث غذا و مجوز ها، آقای قزلسفلو تماس گرفتن و گفتن که اقای دکتر میراحمدی با جمعه مخالفن! جالب اینجاست که آقای قزلسفلو حتی حاضر نشدن که استدلالات من رو برای روز جمعه به آقای دکتر میراحمدی انتقال بدن.

در حال حاضر اینکه این پروژه با این تغییر و تحولاتی که فرهنگی در برنامه ی از پیش تعیین شده، اونم با دلیل های نه چندان منطقی، ادامه پیدا کنه، به صبر و  تحمل ما داره.

با ارائه ی گزارشی از تغییراتی که داره انجام میشه، دوستان کانونی باید در مورد تصمیمات مدیریتی که ممکنه بگیرم، که شاید کنارگذاشتن تولید کلیپ به علت این رفتارها باشه، توجیه باشن.

در حال حاضر دارم به اینکه میتونم زمان جدیدی برای فیلمبرداری بچینم یا نه فکر میکنم.

فعالین: هانی، شکوری، مردیها

نظرات 1 + ارسال نظر
هانی سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 00:15

به نهار روز جمعه هم گیر داده بودن، قزل میگفت زیاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد