کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش جلسه امور فرهنگی / گزارش فعالیت

به خاطر مشغله دبیر امروز من تو جلسه با دکتر میر احمدی شرکت کردم، گزارش جلسه رو اینجا مینویسم.

بحث در مورد هفته دفاع مقدس بود و فعالیت هایی که هر تشکل میتونه به تنهایی و یا با یاری دیگر تشکل ها انجام بشه. و البته به جشن ورودی ها هم کشیده شد.

  

- در مورد جشن ورودی ها دکتر میر احمدی بیان کردند که سیاست دانشگاه رفتن به سمت برنامه های دانشکده ای است. یعنی تشکل های هر دانشکده یه روز یه جشن برگزار کنند، که من مخالفت کردم و دلیلی که اونجا گفتم این بود :

   "تشکل های سیاسی و انجمن علمی در هر دانشکده شعبه دارند و براشون این عمل راحت تر و ممکن تر هست که در هر دانشکده برگزار شود، اما این امر برای کانون فیلم ممکن نیست. چون اگه قرار باشه ما در هر دانشکده برنامه بزاریم یک گروه باید یک کار رو در مثلا 13، 14 دانشکده برگزار کنیم، که این کار یک امر غیر ضروری است و انرژی باطلی از ما میگیره. و دوم اینکه این برنامه که همه تشکل ها با هم باشن بسیار به نظر من از لحاظ عملیاتی غیر جذاب هست."

- بحث دوم در مورد هفته دفاع مقدس بود و  دکتر میر احمدی گفتند امسال برگه ها و بنر هایی در دانشگاه نصب خواهد شد و کل برنامه های تشکل های مختلف در اون با اسم تشکل و یا کانون نوشته میشه. و قرار شد تا 4شنبه همه تشکل ها برنامه هاشون رو کتبا به امور فرهنگی ارایه بدهند.
- جلسه بعدی روز 4شنبه همین هفته تشکیل خواهد شد.

فعالین: امیر حیدری

نظرات 9 + ارسال نظر
شکورم یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 15:10

آورین که گزارش دادی

شکور

شهرزاد رمضانی یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 17:56

سمانه سرداری یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 18:38

زرگر یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 20:24

تشکر، داریم برنامه ای برا هفته دفاع مقدس؟

طغیون یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 20:34

من کلا تو هفته دو بار شیفت روزم...صااااااااااااااااااااااااف جلسه هاشونو 1شنبه 4شنبه گذاشتن که من شیفت روزم
اخه چرا

طغیون یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 20:35

راسی دستت درد نکنه امیر قبول کردی رفتی

مریم حیدری یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 21:34

بسیار متشکر ازتون .
برنامه های خفن داشته باشیم کلا خفن شروع کنیم امسال

هانی دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 12:03

عطار چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 13:31

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد