کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پایان چهارمین جلسه از کارگاه های کارگردانی و فیلم نامه - یا " این دو استاد"

دیروز و امروز امیرحیدری و مصطفی عطارپور جلسات آخر کارگردانی و فیلم نامه نویسی رو به سرانجام رسوندند. هرچقدر از این کارگاه ها تعریف کنم و با کارگاه های پرهزینه اساتید به نام سینما مقایسشون کنم احتمالا تاثیر چندانی نخواهد داشت.
اما کسانی که به هر دلیلی در کارگاه ها شرکت نکردید میتونید فیلم تهیه شده از کارگاه هارو خودتون ببینید و قضاوت کنید که تا نبینید متوجه حرف من نمی شوید.
...
( دوست دارم در مورد کلیت کارگاه ها، استفاده از سرمایه های کانونی و آنچه که (از نظر من) باید در کانون انجام دهیم تا در جهت اعتلای هنری اعضای کانون پیش بریم پست مفصل تری بنویسم، البت که می نویسم خب. )



مصطفی و امیر علاوه بر اینکه برای بچه های کارگاه(که خودمم بودم) اساتید خیلی خوبی بودن تجربه همکاری باهاشون برای من یک اتفاق خیلی خوب بود.
ازتون واقعا ممنونم.
نظرات 9 + ارسال نظر
شکور پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 01:55

اونقد این پروژه غنی بود که فکر میکنم فقط کلاس های عقیق که بهترین کلاسهای ما بودن، قابل رقابت باشن باهاش
شکور

شکور پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 01:56

اونقد این پروژه غنی بود که فکر میکنم اگه اون اتفاقی که تو ذهن منه تو کلاسهات افتاده باشه فقط کلاس های عقیق که بهترین کلاسهای ما بودن، قابل رقابت باشن باهاش
شکور

کلاس های عقیقی رو نبودم متاسفانه اما پیش از برگزاری کارگاه ها تصور و انتظاری از کارگاه ها داشتم که فکر می کردم اگر عملی بشه عالیه.
در همون یکی دو روز ابتدای کارگاه ها متوجه شدم چیزی فراتر از انتظارم حتی داره رقم میخوره و این قطعا قطعا قطعا متاثر از حضور این چهار نفر بود.


-------

آقای فاضلی !!!!
پیرم کردید برادر من اسمتون رو بنویسید خب !
مریم حیدری

--------
کاظم فاضلی هستم. فراموشکار

سمانه سرداری پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 09:46

یک خسته نباشید ویژه به اساتید و شما آقای فاضلی....واقعا عالی بود

عطار پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 11:21

بسیار تجربه گرانبهایی بود.
امیدوارم تونسته باشیم رضایت افراد حاضر در کارگاه ها رو جلب کرده باشیم
یه تشکر ویژه و خسته نباشید جانانه به کاظم فاضلی که برای اولین بار همچین اتفاق بزرگ و جالبی رو تو کانون رقم زد و سطح کیفی و هنری فعالیتهای کانون رو ارتقا داد.
ایشالا برگزاری چنین گارگاه هایی در آینده هم ادامه داشته باشه.

برخورداری پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 12:13

حق طلب پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 14:29

هانی پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 18:26

خسته نباشی کاظم جان :)
خیلی دوست داشتم که کارگاه ها رو شرکت کنم اما متاسفانه وقتم و برنامه هام اجازه نداد:)
یه خسته نباشیدِ شیرینم به اساتید:)

بهداد شنبه 6 تیر 1394 ساعت 21:57

حقیقتن بازخورد های بسیار عالی ای دیدم از کارگاه.

بسیار خسته نباشید که کولاک کردید. :دی

مریم حیدری شنبه 6 تیر 1394 ساعت 22:03

ممنون از اقای فاضلی و این دو استاد عزیز . کلاس ها واقعا عالی بودن . برای من حضور توی این کارگاه ها خیلی خیلی لذت بخش بود .. ممنون و خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد