کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

حق رای تابستان!

سلام:) من برای تعیین حق رای یه مقداری دچار مشکل شدم با پیشنهاد اقای شکوری قرار شد یه پست بزارم تا برای همه رفع ابهام بشه:)

توی اساسنامه گفته شده توی تابستون افراد با اعلام فعالیت تا سه هفته قبل از رای گیری حق رای دار میشن( من از اینکه چه تعداد کامنت یا پست توی وبلاگ فعالیت حساب میشه خبر ندارم!)

دوم اینکه افراد از یک پروژه تا پروژه بعدی حق رای دارن پس دوستانی که پروژه ی روز کانون بودن تا پروژه بعدی حق رای دارن (حتی تو تابستون؟)

بعلاوه ی مسئولین!

امیدوارم برای همگی از جمله اینجانب رفع ابهام بشه:)))))

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم حیدری یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 15:09

از این هفته که هفته اول تابستون میشه . من هر هفته فعالین وبلاگ رو اعلام خواهم کرد .باشد که این مشکل حل بشه

شکور یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 20:04

مسئله واضحه
بعد از افطار سعی میکنم به شکلی مفصل که کاملاً ابهامات مرتفع بشه عرض کنم.
فقط نیاز به یه تحلیل کوچولوی حقوقی داره. بحث تخصیص قانون عام توسط قانون خاص و تجمیع دو قانون خاص با همه. البت حق دارید اگه کمی دچار سردرگمی شده باشید.
شکور

اسدی یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 23:45

فائزه خیلی خوبی


مریم حیدری

شکور دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 20:40

به شکل مفصل در پستی به نام:
تمامی شیوه های داشتن حق رای در حاکمیت اساسنامه ی حال حاضر / دکترین
که دو روز بعد از پست شما نوشتم، شرح دادم
ولی خلاصه عرض کنم که الان شما برای رای گیری های تابستون فقط باید از هر رای گیری فعالین تا سه هفته قبلش رو احراز کنید و لاغیر.
با توجه به اینکه به نظر میاد 25 خرداد ماه، شروع تابستون بوده، بنابراین شما باید برای رای گیری مثلاً پست «عدم مشارکت وبلاگی میلاد سلیمی» که خانم حیدری گذاشتن، که در 30 خرداد شروع شده، فعالین کانون از تاریخ 7 خرداد به بعد رو با استفاده از گزارش فعالیت های موجود، احراز کنید.


شکور

شکور دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 21:28

تو نظر قبلی به جای 9 خرداد نوشته ام 7 خرداد
سه هفته رو باس از قبل 30 خرداد حساب کنید که به نظرم میشه 9 خرداد نه 7 خرداد
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد