کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

عصبانیم !

این چه وضعیه !

کی با اسم من کامنت میزاره ؟؟؟

کی نوشته : (هیچ کدوم از این فیلم ها جز اتوبان گمشده ی لینچ و هابیت ارزش دیدن ندارن خصوصا درخشش یک ذهن ابدی) ؟

نه تنها درخشش فیلم خوبیه بلکن پدر خوانده جز 10 فیلم محبوب زندگی منه

فضای وبلاگ داره نا امن میشه

ملک چی میگه این وسط : آی پی گلخندان اینه و با اون آی پی به اسم نظر میزاره .

من حداقل 10 روز درگیر پروژه درسی ام بودم . دو هفته بیشتر هم شاید هست که به وبلاگ سر نزدم و تمام این کامنت هایی که اسم من پاشون خورده رو تکذیب میکنم .

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم حیدری شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 19:41

متوجه شدیم که شما نذاشتید کامنت ها رو .. آروم باشید . فکری خواهم کرد برای این قضیه .

شکورم شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 20:00


بابا خیالم رو راحت کردی که نظر تو نبود
بازم خداروشکر.
بله مثل اینکه یکی دیگه اونقد بی ادب و بی اخلاق شده که داره چنین کارهایی می کنه
حتی می دونه که تو طرفدار هابیت هستی
عجیبه واقعاً این حد از «پستی»
مگه کسی در حال شوخی باشه که به شخصه من خنده ام نگرفت
شکور

Milad شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 23:10

پاک کردنه کامنتو عوض کردن کامنتو .....
ولی این با اسم دیگران کامنت گذاشتن رو میشه از رو آی پی پیگیری کنید
من یادمه پارسال با این اکثریت دعوام شده بود دوسه نفر اومدن ی کامنتایی برای حمایت از من گذاشتن محو شد کامنتاشون

علیرضا ملک محمدی شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 23:26

محمد من فقط دیدم این پستی که به اسم من بود با یه پست دیگه با ip تو یکی بوده و احتملا جفتش کار یه نفر بوده و تقلبی ... باید پی گیری بشه

بهداد یکشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 01:43

پیشنهاد می کنم برای رفع این مشکل، همه با اکانت بلاگ اسکای خودشون کامنت بذارن. اکثر اعضایی که کامنت میذارن، یوزر هم دارن پس مشکلی نیست.

این وضعیت بسیار بده اگه ادامه پیدا کنه. امنیت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد