کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش - اعلام فعالیت - تشکر

یکم.
بعد از سری اول تبلیغات کارگاه های فیلم سازی در هفته گذشته، امروز مرحله دوم تبلیغات شروع شد و قصد دارم تا فردا ظهر تبلیغات رو کامل کنم.
دوم.
برنامه زمانی دقیق کارگاه ها با هماهنگی اساتید به زودی آماده میشه و در وبلاگ قرار میدم.
 به کمک مسعود زرگر هفته گذشته بنر برنامه رو زده بودیم که امروز متوجه شدم بنرو آوردن پایین. لذا بعد از ظهر با مسعود زرگر و فرانک نجاتی دوباره بنرو زدیم که خب خیلی ازتون ممنونم.

از خانم برخورداری تشکر می کنم بابت آماده کردن استندها.
تشکر دوباره می کنم از سعید چراغعلی که دوباره اذیتش کردم بابت طراحی تبلیغات.

و فعالین زدن پوسترهارو هم بعدا اعلام می کنم ( چون هنوز پوسترزدن خواهیم داشت )

بنابر این، فعالین تا امروز:
مسعود زرگر ،
فرانک نجاتی ،
سعید چراغعلی ،
کیمیا برخورداری ،
خودم
نظرات 11 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 21:45

بعد از مدت ها سکوت، عجب حرکتی داری می زنی مهندس
کاش سیبیلت رو هم نیگر می داشتی که همه چیزت جور باشه
شکور

مریم حیدری یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 22:04

دست همگی درد نکنه و خسته نباشید
شدیدا راضی ام ازین که همیشه پست هاتون برچسب و دسته بندی داره

جهان یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 22:14

بسیار هم خوب. خسته نباشید

طلاکوب یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 22:56

بسیار عالی

مریم حیدری یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 23:16

راستی اقای فاضلی اگر بخواید میتونیم ایمیل هم بکنیم به همه .نمیدونم چرا چند وقته بچه ها ازی نروش استفاده نمیکنن دیگه گفتم یاداوری کنم

* ازین روش


مریم حیدری

عطار یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 23:29

درود خدا بر تو کاظم

کاظم فاضلی یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 23:30

به عباس شکوری: حاجی امیدوارم خوب پیش بره و سعیمو می کنم. بابت سبیل هم روم سیاه، تلاش خودمو میکنم :))

به خانم حیدری: یعنی ایمیل بزنیم به کسانی که ایمیلشونو داریم؟ خیلی خوبه. من نمیدونستم :دی میخوام استفاده کنم اگر امکانش باشه


ایمیل هاشون هستش .من با ایمیل کانون به همه ی اونایی که میلشون رو داریم ایمیل میکنم . خب خیلی هم خوب میفرستم حتما .
مریم حیدری

برخورداری یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 ساعت 23:40

من فقط پوستری که آقای چراغعلی طراحی کرده بودند رو سایز استند کردم
کاری نکردم

مریم حیدری دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 00:00

به همگان ایمیل شد

به خانم برخورداری :

کیمیا چک کن ببین ایمیلی از کانون برات اومده ؟ من دوباره ایمیلت رو اضافه کردم

برخورداری دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 20:02

به مریم حیدری:
بله، بالاخره اومد
مرسی

خواهش میشه خانوم
خب خدا روشکر که اکی شد
مریم حیدری

امیر حیدری دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 20:17

کاظم کارش رو دقیق و منظم و با مشورت کامل پیش میبره. احسنت به تو کاظم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد