کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

من باب بازیگری - استمداد و نظرخواهی و استعلام

و اما بعد؛

 

 پیشنهاد کاظم فاضلی برای ورک‌شاپ‌ها به فکرم فرو برد چیزی که برای مدت‌ها پس ذهنم مانده بود را عملی کنم. اینکه یک کارگاه بازیگری داشته باشیم با بچه‌های کانون، کارگاهی که بشود اندک دانسته‌ها و اندک تجربیات را در تابستان و در قالب 6-8 جلسه به بقیه منتقل کنیم؛ ذکات علم ناقصمان.

در نظرم دارم که از پلاتوی پایین در تابستان استفاده بشود، هفته ای یک یا دو جلسه، با متدهای متداول بازیگری تئاتر که به کار سینما هم می‌آید.

مواردی که در ذهن دارم:

- کارگاه با حدکثر ده نفر استارت می‌خورد.

- با اجازه در انتخاب دوستانی که داوطلب حضور می‌شوند اعمال نظر خواهم کرد.

- هزینه ناچیزی گرفته می‌شود 

. - اصلاً و ابداً قرار نیست بهمان خوش بگذرد.

- برای من پنج‌شمبه‌ها ظهر به بعد راحت ترست؛ البته که در نهایت روز یا روزهای نهایی را داوطلبان و الزامات امورفرهنگی مشخص می‌کند.

زیاده عرضی نیست؛ سعید



ویرایش توسط مسئول وبلاگ شنبه بیست ونهم فروردین 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد گلخندان شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 12:41

حوصله داری در حد بنز
پلاتو پایین جور کردنش سخته . اون طوری که من شنیدم دست خود بچه های تاتر و موسیقی هم قراره دیگه ندن .

نشد بیرون پلاتو میگیریم.
سعید
-----------------------------------
کی میگه سخته؟؟ من هر وقت خواستم گرفتم.
امیر حیدری
____

کاظم فاضلی شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 18:36

داوطلب اول منم، چیزی که مدتها دنبالش بودم.
(اگر روز و ساعتش بهم بخوره)

زرگر شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 20:20

افرین، اصن دلم برا زیاده عرضی نیس تنگ شده بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد