کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران هابیت و برگزاری یه پروژه دیگه - یه گله و شکایت از دانشجو ها

اول از همه باید تشکر کنم از آقای مهرنگار و نوروزی که برای بررسی فیلم هابیت اومدن . من واقعا خودم که لذت بردم . ضمن اینکه دیروز هم در وب سایتشون(که خیلی زیاد بازدید داره) در مورد اکران هابیت پستی گذاشتن و اطلاع رسانی کردن . این دو نفر از قبل از عید که من باهاشون در ارتباط بودم زحمت تهیه یه زیر نویس اختصاصی هم کشیدن ک روز اکران از اون استفاده شد . 

اما شکایتم : من سال گذشته بود که برای فیلم هانت صحبت کردم , یک فیلم اجتماعی اروپایی . بعد از اون فیلم حداقل سی نفری تا آخر نشسته بودن برای جلسه نقد اما برای بررسی بعد از فیلم هابیت ده نفر فقط اومده بودن . هیچ سوالی هم از سمت دانشجوها مطرح نشد . من خودم حدس میزدم استقبال کم باشه ولی نه اینقدر .

ما توی انگلیس رشته دانشگاهی تالکین شناسی داریم , موسساتی داریم که ربان های سرزمین میانه رو تدریس میکنن . سر و دست میشکنن برای این بحث ها .  

خب راستیاتش من برای سلیقه دانشجوهای بهشتی احترامی قایل نیستم و اصلا وظیفه خودم نمیدونم که بخام این همه برنامه ریزی و هماهنگی داشته باشم دست آخر ده نفر بشینن پای بحث ما . اما از نتیجه کار خوشحالم . 

در تلاش هستم برای یک برنامه دیگه در مورد فیلم و کتاب ارباب حلقه ها , این بار با حظور مترجم کتاب ارباب حلقه ها و افراد سرشناس دیگه ایی به علاوه اعضای همین سایت آردا که واقعا حرف زیادی برای گفتن دارند , بدون اکران فیلم و فقط دو تایم صحبت در جایی مثل مولوی یا الزهرا . ولی این بار با این شرط که به صورت عمومی باشه و دانشجو ها و سایر افراد از بیرون دانشگاه بتونن شرکت کنن . اگه این شرایط محیا بشه این جلسه رو با هماهنگی با این افراد برگزار میکنم . 


نظرات 3 + ارسال نظر
بهداد احمدی پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 11:21

درود.

بحث های مربوط به دید نادرست مردم نسبت به ادبیات فانتزی سالهای بسیاریه که در تمام محافل فانتزی ( از "دارن شان فنز" فقید گرفته تا همین "آردا" و "افسانه ها" و...) در جریانه.

اما در حال حاضر، چه بخوایم چه نخوایم مخاطب های فانتزی خیلی خاص شدن و محدود. البته تلاش هایی در این باره توسط کسانی مثل نیما کهندانی یا آرمان آرین داره اتفاق میفته که امیدوارم در آینده بتونه اوضاع رو تغییر بده.

به هر حال، اگه تصمیم به برگذاری چنین محافلی گرفتید، روی کمک من برای تبلیغ بین فانتزی دوست ها و تالکین دوست ها حساب کنید!

به زرگر جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 00:29

دبیر جواب منو بده . آیا همچین امکانی هست که مثل اکران های فجر که از بیرون افرادی میان ، یا کلاس هایی که کانون برگزار میکنه از بیرون عده ای میان ، برای این مراسم هم چنین امکانی داشته باشیم
محمد گلخندان

به گلخندان جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 10:00

چرا که نه، میتونن بیان.

زرگرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد