کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نقد لوکیشنی

روز شنبه رفتم کانون ودیدم لوکیشن به شکل عجیبی به هم ریخته است. مونیتور به سمت در صندلی ها وسط اتاق چندتا کتاب تاریخ سینما این ور و اون ور و رو میز سینی چای رو هم عطار از پشت میز سفیده پیدا کرد. کلا بعد از کلاس تدوین هیچ سر و سامانی به کانون داده نشده بود. به مدیر اجرایی کلاس تدوین، مسئول لوکیشن و. در بازکن زمان تدوین نقد دارم.
ویدئو پروژکتور هم وسط اتاق مونده بود (که البته تحویلش دادم به آقای غلامی).
مدیر اجرایی باید با بچه های کلاس اتاق رو مرتب میکردند.
مسئول لوکیشن باید این اتفاق رو میدید و انتقاد میکرد.

در بازکن هم نباید اجازه میداد بر و بچه های تدوین همین جوری لوکیشن رو ترک کنند. به هر حال در بازکن  یه جورایی نایب مسئول لوکیشن هست. مخصوصا که کتابخونه هم به شدت به هم ریخته شده بود که مسئولیت کتاب ها به طور روشن تری با در بازکن هست.



ویرایش موارد خاص توسط مسئول وبلاگ _ چهارشنبه27 اسفند ساعت16

نظرات 2 + ارسال نظر
شکور چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 13:28

مدیر اجرایی کلاس من بود
درباز کن هم من بودم
همه چیز به من بر میگرده
ما وسط کلاس بودیم اگه یادت باشه که یهو همه گفتن بریم سینما و این مسائل و همه معطل من بودن.

کاملاً معذرت میخوام.
من نباس می اومدم سینما. باید می موندم تمیز میکردم لوکیشن رو.
دیگه تکرار نمیشه

شکورم

اسدی چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 19:13

کلاس تدوین که یک شنبه بود .
اول پست گفتید روز شنبه رفتید کانون فکر میکنم باید اصلاح بشه.
و البته حق با شماست و در حقیقت پست به همه ما بر میگرده ما هم که صندلی ها رو جا به جا کردیم یادمون رفت برگردونیم به حالت اول .
ممنون و معذرت میخوام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد