کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کلاس فیلمنامه نویسی پیشرفته

با صحبت هایی که این چند وقت داشتم موافقت آقای علیزاد (مدرس دانشگاه هنر) رو برای این کلاس گرفتم و چون بعد از عید زمان کمه و میخوره به امتحان ها این کلاس رو برای تابستون میزارم البته تبلیغ و ثبت نامش بعد از عید شروع میشه

ازونجایی که کلاس میخوام برای خودم هم فایده داشته باشه از نوع پیشرفته است و خوندن یه کتاب فیلمنامه نویسی برای آشنایی قبل از شرکت تو کلاس مفیده.

این آخرین فعالیت من به عنوان مدیراجرایی تو کانونه قبل از رفتنم و امیدوارم مفید باشه برای کانون.

نظرات 8 + ارسال نظر
شهسواریان سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 18:10

خیلی خوبه، من بتونم میام حتما.

مریم حیدری سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 18:41

خیلی هم خوب .منم میام به احتمال زیاد

سمانه سرداری سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 19:16

من تابستون نمی تونم بیام,,,ترم تابستونی نداریم

علیرضا ملک محمدی سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 21:08

خیلی خوبه منم هستم حاجی

امیر حیدری چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 12:59

تو جلسه هم گفتم زمان اعلام این پروژه یادم نیست. و متاسفانه الان یادم نیس اون موقع دوستان چه جوابی دادند. واسه همین دوباره سوالم رو میپرسم.
آیا این پروژه اعلام شده؟ اگه شده چه زمانی؟ (بین اعلام پروژه و انجامش نباید وقفه ی غیر متعارفی داشته باشیم)
مسئول اساسنامه

حاجی به نظرم اگه اعلام هم نشده باشه، الان این پست خودش یه اعلامه ها
شکورم

از امیر حیدری به شکور چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 13:13

این بیشتر شبیه گزارش کار و فعالیت هست. درسته که از لحاظ اساسی میتونیم اعلام قامداد کنیم ولی با این شکل کسی اعلام تعارض نمیکنه چون فک میکنه قبلا اعلام شده.

صدآورین... بسیار نکته ی زیبا و فنی ای بود

شکور

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 14:10

این یه اعلامه الان به عنوان خبر گفتمش اعلام تعارض الان کردید شما? اگر آره کنسل اش کنم.

اسدی یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 03:41 http://nicegierl.blogfa.com

نه در حقیقت قبلا اعلام شده. چون از اول من و آقای پشت مشهدی هر دو مدیر اجرایی بودیم من در یک پست گفتم که دیگه پیگیری نمیکنم و آقای پشت مشهدی زیر همون پست کامت گذاشتند و گفتند خودشون پروژه رو دنبال میکنند. هرچند موضوع مال خیلی وقت پیش ولی تو این مدت کسی اعتراضی یا درخواست گزارش یا اعلام آمادگی برای پروژه مشابه نکرده بود پس در واقع این می تونه یک گزارش فعالیت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد