کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری معاونت آرشیو


یک هفته ی دیگر سنجاق است 

ویرایش شده در 17 اسفند ساعت 24

با توجه به صحبت های شکور به این نتیجه رسیدم که

الویت ها رو تغییر بدم 

سلام به همه

برای معاونت آرشیو من با عده ای صحبت کردم

که این دوستان برای معاونت کاندید شدند

1-خانم زهراحسینی

2-خانم سمانه سرداری

3-معین یوسفی


ویرایش شده در 14 اسفند ساعت 23:59

نظرات 44 + ارسال نظر
شکورم پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 20:20

آیا هر سه نفر می تونن تو تابستون بیان کانون و وظایف این سمت رو انجام بدن؟
اگه نه کدومشون می تونن؟
پاسخ این سوالها، در انتخاب معاونت، مهمن
شکور

مریم حیدری پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 20:47

خانم سرداری پ

البته ببخشیدا اولویت درسته

عبقریان پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 22:55

من که خودم الان زیاد کانونم فکر نکم تابستون زیاد بیام چه برسه به بقیه و دور میدنم کسی هم از اسامی بالا بیاد کانون و هم بتونه آرشیو سر و سامان بده تازه همه اینا یطرف اینا همشون تازه واردن و با یه کار کوچیک نمیشه خیلی قضاوت کرد اگه کسی دیگه با سابقه ی بهتری در اسامی قرار داشت خیلی بهتر بود

اسدی پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 23:12

خانم حسینی و آقای یوسفی که خوابگاهی هستند آیا تابستون تهران هستند؟
خانم سرداری به نظرم خوبن البته نمیدونم تهرانی هستند یا نه و کلا با حضور بچه های جدید در سمت ها موافقم البته قبلش باید پرسید آیا گزینه دیگری وجود نداشت؟

سرداری پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 23:55

تهرانی نیستم

زرگر پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 23:55

نمیشه یه کاری کرد این پست زیر بنر و عکسا بیاد؟

چرا میشه الان درستش میکنم .
مریم حیدری
-----
امتحان کردم نشد
مریم حیدری
-------------

شکور

برخورداری پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 23:55

این افراد حق رای دارن:

زرگر
ترابی
برخورداری
قربانی
بختیاری
سرداری
حاجی حسینی
نجاتی
گلخندان
زردکوهی
پیروزبخت
پشت مشهدی
طغیانی
قزل سفلو
م. حیدری
محمدنیا
ا. حیدری
صالح آبادی
برآبی
طیبی
اسدی
شالیکار
ایزدی
محیط
فلاح
جهانی پور
مرادپور

27 نفر حق رای دارن، حد نصاب 7 رای

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 00:28

اولادوستان گرامی کسانی تهرانی باشند و بنظر من مناسب این سمت باشند را پیدا نکردم
به عبقرو.....:
دوما که من این افراد رو کاندید کردم که توی همین ترم آرشیو رو سروسامان بدن
بعد از این کار دیگه کار آرشیو خیلی خیلی سبک میشه و با توجه به ترم تابستان
اگه کسی بتونه یه روز در هفته کانون باشه دردسری ایجاد نمیکنه
و به نظرم اینها گزینه های مناسبی هستند

معین یوسفی فر جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 01:44

من وضعیتم مشخص نیست ممکنه تابستون بمونم ممکنم هست که نباشم بیشتر علاقه دارم تا ترم پاییز 94 مسعول بشم (ببخشید نمیدونم حمزه کدومه!) البته بیشتر هدفم از قبول سمت هم فعالیت در امور اجرایی کانون بود هم سر و سامون دادن به هارد و مجموعه فعالیت های کانون تا هر وقت لازم شد (مثلا در جشنواره رویش) به راحتی بشه استفاده کرد ازشون

شهسواریان جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 09:21

چرا اسم من نیست؟ منم حق رای دارم در طی این دو هفته ...

zahra hosseini جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 14:42

من خوابگاهی نیستم و تهرانیم...
ممنونم

شکورم جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 14:59

از مهمترین فاکتورهای انتخاب معاون، نگاه به آینده ی مسئولیته.
اساساً ایجاد سمت معاونت در اساسنامه، به منظور تربیت نیرو برای ترم بعدی مسئولیت تدبیر شده نه برای انجام کارهای آن مسئولیت در حین معاونت.
اولین معیار برای انتخاب معاون باید این باشد که معاون را طوری انتخاب کنی که بتوانی آو را برای گرفتن سمت اصلی برای ترم بعد، تربیت کنی.
شکور

اسدی جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 19:22

به نظرم اگه تاریخ پست رو عوض کنید بزارید زمان قبل از پستای بنر و پوستر بره پایین.

سرداری جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 21:04

جلسه قبل آقای قربانی گفتن که مسئول آرشیو کانون هستن و حجم کارشون زیاده و نیاز به کمک دارن و میخوان معاونت آرشیو رو انتخاب کنن...من فکر نمی کردم بچه های جدید بتونن کاندید بشن تا اینکه آقای حیدری خودشون پیشنهاد ورودی های جدید رو دادن من هم چون علاقه داشتم اعلام آمادگی کردم ...بطورکلی به شدت دلم میخواد توی کانون فعالیتم زیاد باشه چون علاقه دارم به همین دلیل برای پروژه رویش سعی کردم کمک بدم. این هفته بدون استثنا هرروز کانون بودم
با این حال اگه بازهم برای این سمت انتخاب نشم ، همیشه توکانون برای فعالیت هستم

من پیشنهادم اینه که کسی که میتونه تابستون مسئول اصلی بشه، الان معاون قربانی بشه و بعدش وقتی اون مسئول شد، شما بشید معاون اون فرد که بعد از اون فرد مسئول اصلی بشید.

این فلسفه ی تاسیس سمت معاونت در اساسنامه است

شکور

سوال از مسئول وبلاگ جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 21:22

ویرایش چی بوده؟
شکور

فک کنم اون لغت اولویت رو درست کردن. اشتباه تایپ شده بود.
مریم حیدری

معین یوسفی فر جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 23:13

با این اوصاف که آقای شکوری میفرمایند پس به نظرم بنده فعلا از کاندیداتوری صرف نظر کنم بهتره چون حضورم تو تابستون مسجل نیست ولی برای ترم پاییز بعد دوباره کاندید میشم البته طبق قولی که داده بودم حتما تو ساخت یه آرشیو خوب و جانانه کمک خواهم کرد به آقای قربانی

حاجی این صرفاً نظر منه نه یه ممنوعیت اساسنامه ای.
درضمن پیشنهاد دارم اگه میخای ترم پائیز مسئول آرشیو باشی، برای ترم تابستون، معاون آرشیو شو.
مگه اینکه بخای توی ترم زوج مسئول باشی که برای ترم پائیز تلاش کن که معاون شی.
شکور

به آقای شکوری شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 00:41

نه من برداشت بد از حرفاتون نکردم صرفا دیدم حق با شماست و به نفع کانونه که من ترم تابستون معاون بشم تا ترم پاییز بعد بشم مسعول

معین یوسفی فر شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 00:59

کامنت بالاییم منم

آورین
شکورم

هانی بختیاری شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 02:30

با توجه به فعالیت های اخیر خانم سرداری من به ایشون رای میدم.

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 03:14

حرف شکور درسته ولی الان من دارم با تجربه قبلی که در این زمینه داشتم به این مسؤلیت نگاه میکنم که میبینم این انتخاب فعلا برای ارشیو مناسب تره
ولی اگه بازم همون نظر. رو دارید پس به خانم حسینی رای بدید که تهرانی هستند
رای من خانم سرداری

به قربونعلی یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 01:08

بابا این چه وضع ویرایشه پسر!
ویرایش باید به شکلی باشه که بتونیم بفهمیم قبل از ویرایش پست به چه شکلی بوده!
کل پستت رو خط می کشیدی دوباره می نوشتی خوب!
چقد می پیچونی این قواعد رو و خودت رو به زحمت می اندازی آخرش هم دقیق مفهوم نیست که چه جمله جدیده و چه جمله ای قدیمی...
شکورم

سرداری یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 10:37

از اونجایی که دوستان اصرار دارن سمت معاونت تهرانی باشن ، ضمن تشکر از دوستانی که به من رای دادن بنده انصراف میدم.

سوتفاهم شده. دوستان اصرار ندارن که سمت معاونت تهرانی باشه بلکه دوستان اصرار دارن که مصداق سمت معاونت مطابق اهداف اساسنامه طوری انتخاب بشه که در تابستان، بتونه مسئول اصلی آرشیو بشه. بنابراین این فرد ممکنه تهرانی باشه ولی بگه که تابستان ، نمیتونه به کانون سر بزنه که یا اینکه شهرستانی باشه و مثلاً بگه که تو تابستان ترم تابستونی خاهد داشت و تهران می مونه و به کانون سر میزنه.
پس تهرانی بودن یا شهرستانی بودن موضوعیت نداره بلکه فقط «امکان مسئول بودن در تابستون» موضوعیت داره.

شکور

طغیون سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 02:45

خانم حسینی

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 03:10

خانم سرداری

حاجی حسینی سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 17:03

خانم سرداری

امیر حیدری چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 02:53

این چطور ویرایش کردنیه؟؟؟ 2 بار پست ویرایش شده و هیچ چیزش مشخص نیست!!!!!!!!!!

عماد زردکوهی جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 09:44

خانم سرداری همون خانمین که بهداشت می خونن ؟
اگه ایشدنند ک بسیار فعال دیده شدند و رای من خانم سرداریه ...

بعله خودشونن :) جدا هم فعالن
مریم حیدری

ویسپار آریانا جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 12:07

خانم سرداری

زرگر جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 12:37

البته که داستان داریم ما همیشه با رای گیری های مهدی.
و البته که خانم سرداری رای منه.

شهسواریان جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 12:43

خانم سرداری

عبقریان جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 18:37

هیچ کدوم

معین یوسفی فر شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 22:38

خانم سرداری

برخورداری یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 23:25

2

م.ر دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 01:02

سلام.من چون حق رای ندارم پس نمیتونم رای بدم ولی میتونم نظربدم واینکه این دوستان چون تازه وارد هستن به کانون مثل خوده بنده پس دوستان سعی کنن باشناخت کامل به این عزیزان رای بدن تا حق کسی این عزیزان ضایع نشه

زرگر دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 14:45

الان این رای گیری تا کی ادامه داره؟ بس نیست؟ مهدی مهلت رای گیریت کو
سنجاق بودنش بس نیس؟

من پرسیدم ازشون قبلا قرار بود تا پنج شنبه ی قبل باشه مهلتش. بعد به حد نصاب نرسید ی.هفته دیگه سنجاق کردم باز
مریم حیدری

امیر حیدری سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 01:22

ای بابا چندبار بگیم واسه مهلت رای گیری. مهدی جان مهلت مشخص کن.

شکور چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 01:05

م.ر حروف اختصاری اسم و فامیل کدوم یکی از اعضاست؟
شکور

شکور چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 01:42

اول اینکه با ویرایش های عجیب و غریبی که مهدی قربانی کرده، الان کمی این رای گیری دچار مشکل شده
مثلاً اسم خانم سرداری قبلاً شماره یک بود حالا شده شماره دو
و چون چند ویرایش شده، معلوم نیست که این تغییر در چه تاریخی ایجاد شده بنابراین مثلاً نظراتی مثل نظر خانم برخورداری، که فقط نوشتن:2 دیگه معلوم نیست رای به کدوم گزینه است

همچنین می بینیم که قربانی اصلاً اعتنایی به تذکراتی که داده میشه مبنی بر اینکه چرا اینطوری ویرایش میکنی ،نداره! نه به تذکر من، به عنوان یه عضو ساده نه به تذکر امیر، به عنوان مسئول اساسنامه!!!!!!

و یک ری اکشن درست و حسابی برای روشن شدن داستان این رای گیری و حتی تذکر جدی به مهدی قربانی برای سبک نوشتار در وبلاگ برای جلوگیری از تحریف تاریخی و ایجاد مشکلات در رای گیری، از جانب مسئول وبلاگ دیده نمیشه.
علاوه بر تذکر هم از مسئول اساسنامه چیزی دیده نمیشه.

از طرفی دبیر بدون هیچ استدلالی، اومده رایی خلاف فلسفه ی این سمت در اساسنامه داده؛ که همیشه گفتم این کارش (یعنی بدون توضیح رای دادن و رای گیری کردن هاش) خیلی عجیبه! مخصوصاً اینکه در مورد اینکه اساسنامه چی میگه و بحث تهرانی بودن یا نبودن مسئول اهمیت داره یا نه و ... صحبت هایی شده!!!

این پست به نظرم یه نمونه از نمونه هاییه که نشون میده اعضا (حداقل در این محیط مجازی و حداقل در مورد رای گیری های سمت ها و حداقل در مورد رای گیری آرشیو، و حداقل در این پروسه) اعتنای خاصی به مسائل مدیریتی کانون ندارن.

از مجموع صحبت هایی که کردم، و توضیحاتی که دادم، به این افراد نقد دارم:

1- مهدی قربانی به علت عدم رعایت قواعد ویرایش پست و همچنین عدم اعتنا به تذکرات به ویژه تذکر مسئول اساسنامه

2- امیر حیدری به عنوان عدم اقدام عملیاتی پس از تذکر و اکتفا کردن به تذکر صرف بنابراین عدم انجام مسئولیت اساسی خود

3- مسئول وبلاگ به علت عدم پیگیری نحوه ی پست نویسی و ویرایش های مهدی قربانی

4- دبیر به علت عدم توضیح نسبت به رای خویش که با ماهیت و فلسفه ی تشکیل سمت معاونت در تعارض بودن که خود می تواند مصداقی از مصادیقی باشد که باعث کاهش اعتبار اساسنامه در کانون می شود


در انتها عرض میکنم:
وقتی خود اعضا نسبت به این مسائل اهمیت قائل نمی شوند، نمی توانند توقع نظمی بیش از چیزی که در کانون داریم، داشته باشند به ویژه در مورد نظم در آرشیو، حداقل در مورد انتقال تجربه و آموزش مسئولین متناسب با آنچه اساسنامه بر اساس آن نوشته شده است
شکور

نقد به من وارد نیست جدا. تو وبلاگ نبوده ولی شخصا صحبت کردم با اقای قربانی و مدام تذکر دادم که اصلاح کنن حتی گفتم که مهلت رای گیریشون رو مشخص کنن یا مهلت سنجاق. در مورد ویرایشم حتی تذکر دادم که بنویسن چی ویرایش شده. ولی خب تاثیری نداشت. میتونید بپرسید از خودشون. من چند بارم گفتم حتی.
مریم حیدری
------------------
و ری اکشن عملی شما در مقابل این بی تاثیری؟
شکورم
_____
دوباره تکرار بشه فکر دیگه ای خواهم کرد. چون مواردی که باس رعایت بشه نمیشه یوزر رو. مثلا موقت بن میکنم.
مریم حیدری

زرگر چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 10:18

توضیح در مورد رایم:
درسته،انتخاب معاون برای انجام کارهای ترم بعده. کاملا هم درست. من با مهدی تلفنی صحبت کردم گفت احتمال بسیار زیاد ترم تابستون خوش هست و کارها رو انجا میده ینی سمتش رو تمدید میکنه و گفت کسی رو لازم داره تو این ایام باشه و کمکش کنه.بنابراین وقتی خانم سرداری انتخاب شه با توجه به حضور خوب و فعالشون تو کانون و همچنین علاقشون به فعالیت قطعا تا پایان این ترم کمک خوبی برای مهدی خواهد بود.مهدی برا تابستون احتمال زیاد تمدید میشه و مجددا در تابستون رای گیری برای انتخاب معاون میزاره و گزینه مناسب که دیگه تهرانی یا شهرستانی بودنش مهم نیست انتخاب میشه.

ممنون از توضیحی که دادی
قربانی

-------------------
دقیقاً توضیحی که باید بدی همینیه که گفتی.
و البته که این توضیح فقط از تو قابل قبوله نه مثلاً از مسئول اساسنامه چون مطابق با اساسنامه، هیچ قطعیتی تو رای آورن مهدی برای تابستون نیست.

شکور
.....................................
درسته خب هیچ قطعیتی نیست.
زرگرم

و باز شلوغ کردن های عجیب عباس شکوری چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 11:00

اول اشاره بکنم که:
پستی که من نوشتم دارای این اشکال بود
ننوشتن این دو کلمه ( حذف و اضافه)
چرا؟
چون توی مدیریت وبلاگ خانم جهانی پور به من توضیح دادن که یا روی اون جمله ای که میخوای حذف کنی خط بکش یا این جمله رو بنویس( حذف و اضافه در تاریخ فلان) که اینجا معذرت خواهی میکنم که این دو کلمه رو ننوشتم

دوم اینکه: خانم حیدری و امیر حیدری( به صورت کاملا جدی) به من اینو توضیح دادن که مهلت رای گیری پس چی شد و یادمه توی مسئولیت اساسنامه قبلی (مهلت رای گیری رو دو هفته قرار میدادن البته سنجاق کردن با مشورت مسئول وبلاگ و مدیر اجرایی می بود) واینو من به خانم حیدری و امیر حیدری گفتم

سوم اینکه: تو که میگی به هیچ تذکری اعتنا نمیکنم
به کامنت های که گذاشتی در ابتدای این پست و حرف هایی که در این رابطه باهات زدم و تغییری که در اولویت های رای گیری اعمال کردم که اصلا به دلایلی مطابق نظرم نبود ولی چون از نظر اساسنامه مشکل داشت این تغییر رو دادم اگه وقت کردی توجه کن!!!!

چهارم اینکه: صفر یا صد بودن مسئله این است
من به عده ای از اعضا پیام دادم که بیان رای بدن و وقتی نظر من رو میخواستند(از جمله دبیر) من همون اولویت اول قبلی رو بهشون پیشنهاد میدادم و دلیلم رو هم میگفتم .حالا اونا قانع شدن(مثل کسایی که رای دادن به اولویت من) و کسایی مثل عبقریان و طغیانی که دوستای من محسوب میشن رای ندادن و قانع نشدن نباید به قضایا صفر یا صدی نگاه کرد و به بهانه ای رای عده ای رو غیر واقعی جلوه داد

پنجم اینکه : بزرگ کردن بیش از حد یه موضوع کمکی به کانون نمیکنه(که البته کار همیشگیه توست) یا میگی معلوم نیست رای خانم برخورداری به کیه؟ حاجی اخرین ویرایش 17 اسفند بوده و خانم برخورداری 24 اسفند رای دادن. خوب معلومه به چه کسی رای دادن...... اصلا میگیم این بزرگ کردن هات باعث میشه که از تکرار مجدد این اشتباه جلوگیری کنه ولی حاجی تو این مدت اشتباهات بزرگی توی کانون افتاده که اگر یکی مثل من انجام داده بودم الان وبلاگ رو رو سرم خراب میکردی و همچنین رای گیری های نادرست .البته معلومه چرا همچین کاری نکردی!!!!!!!!!!

البته من اینها رو ننوشتم که از اشتباهم که ننوشتن دو کلمه(حذف و اضافه)
شونه خالی کنم (که الان میگم دیگه تکرار نخواهد شد) اینها فقط جهت روشن کردن اعضا نسبت به (شلوغ کاری های انتخابیه) شکوری تو کانونه

محمد مهدی اهل خیر(قربانی)

0- من کارم رو تو کانون انجام میدم. و البته که خیلی ها کارهام رو شلوغ کاری و این حرفا می دونن. قطعاً تو اولین نفر نیستی و آخرین نفر هم نخواهی بود. و من همچنان دارم کاری رو میکنم که به نظرم به نفع کانونه. فرق هست بین من و تو. من عباس شکوری ام. تو مهدی قربانی اهل خیر.


1- اول من بهت بگم که اشتباه ویرایش تو اینه که روشن نیست چی به چی تبدیل شده. بحث گذاشتن دوتا کلمه ی حذف و اضافه نیست. بلکه هر روشی که روشن کنه قبلا ًچی بوده و الان چی شده، درسته.
اگه خانم جهانی روشنت نکرده، به ایشون هم نقد دارم ولی به هر حال خانم حیدری به من گفتن که روشنت کرده و تو گوش نمیدی. تو «باید» به حرف مسئول وبلاگ در مورد نحوه ی ویرایش و مهلت رای گیری گوش بدی...


2- من در مورد مهلت صحبتی نداشتم چون از اختلاف پیش اومده در مورد تفسیر اون تیکه از ماده ی مربوط به رای گیری مطلعم. بنابراین این تیکه از حرفت اصلاً ربطی به صحبت من نداره. «آیا داری شلوغ بازی می کنی؟!»
اونچه من در مورد نوشتار تو بهش نقد کردم، صرفاً در مورد نحوه ی ویرایشته. دوباره نظرم رو بخون.



3- عرض کردم که: به تذکرات اعتنایی نداری
اونچه در مورد ماهیت اساسنامه گفتم، یه پیشنهاد بود نه تذکر. یه نظر تفسیری نه تذکر. حتی در پاسخ به معین هم به صراحت نوشته ام که «حاجی این صرفاً نظر منه نه یه ممنوعیت اساسنامه ای.»
علت اینکه پیشنهاد بود این بود که «تفسیر» بود نه «متن»...
در خلال پاسخ دادن ها به نظرات بچه ها هم همش به این موضوع اشاره کرده ام که «این نظر منه» بنابراین اگه تفسیر من رو هم خلاف درکت از اساسنامه می دونستی و نمی پذیرفتی، مشکلی نبود. ولی اونچه در نگاه من تو این پست اومده و بهش نقد کردم، عدم اعتنای تو به «تذکر» مسئول اساسنامه در مورد نحوه ی ویرایشه. اون واقعاً یه تذکره. بازم به نظرم متوجه نشدی که من چی گفتم. دوباره دقیق تر بخون نظرات و پاسخ به نظرهام رو.


4- اتفاقاً من اصلاً نگفتم رای هایی که داده شده غیر واقعیه! به نظرم درست نمیخونی صحبت هام رو. اساساً رای غیرواقعی، مفهومی نداره که!
اونچه من ادعا دارم اینه که ملت، اصلاً توجهی ندارن به چیزی که در اساسنامه به صورت سیستماتیک بهش فکر شده.
سوال: اگه مهدی قربانی رو برای تابستون نخوایم، آرشیو در تابستون دست کیست؟
پاسخ به این سوال، همه ی عبارت «بی اعتنایی» رو حل میکنه
مخصوصاً اینکه حضور خانم سرداری، الزاماً با رای دادن بچه ها نیست.
خانم سرداری چه بهشون رای بدیم چه نه، در این ترم به تو کمک میکنه.
مطابق با فلسفه ی تشکیل این سمت و خود اساسنامه، ماهیتاً بچه ها با رای دادنشون، دارن تابستون رو به خانم سرداری می سپرن! در صورتی که اگه توجه میکردن به قضیه، می دیدن که اگه مثلاً به خانم حسینی رای بدن، هم در این ترم قربانی، خانم سرداری رو داره و هم در ترم تابستون، اگه به هر صورتی قربانی رای نیاورد، آرشیو بی سر صاحاب نمی مونه.
حالا سوال من اینه: اینکه به عبارت من میگی «به بهانه ای رای عده ای رو غیر واقعی جلوه داد» آیا برای اینه که شلوغ بازی کنی؟



پنجم: بزرگ کردن هر چیزی قرار نیست به کانون کمک کنه. کار همیشگی من هم این نیست. حتی خودت دو خط جلوترش ادعا کرده ای که من حتی نسبت به یه سری رفتار بعضی ها، نقد نمیکنم چه برسه به بزرگ کردن قضیه! پس خودت گفته ای که کار همیشگی من این نیست!
هر کس بر اساس تجربه، فهم، منطق، شناخت از طرف مقابل و هزارتا فاکتور دیگه می بینه که بزرگ کردن چه مطلبی برای کانون فایده داره. حالا تو فکر میکنی این قضیه کوچیکه، من میگم بزرگ. تو قربانی اهل خیری و من شکوری.
از نظر منه شکوری، بزرگترین خطری که وبلاگ رو تهدید میکنه، اینه که بچه ها یادشون بره «تحریف» بسیار کار وحشتناکیه. اگه اینطور راحت نسبت به ویرایش های آنرمال، ری اکشن نرم نشون داده بشه، قبح این گونه ویرایش ها که ریخته میشه هیچ، بلکه راهی می تونه برای تحریف پست های سابق بر این باز بشه.
در مورد خانم برخورداری، داستان همینه. من الان مشکلم اینه که تا جایی که یادمه وقتی تو عدد کنار نامزده ها رو عوض کردی که آخرین ویرایشت رو هم کرده بودی و زمانی رو براش نزدی. آیا اینطور نبود؟ من خودم تغییر اولویتت رو دیدم که عدد کنار گزینه هات رو تغییر ندادی ولی یه روز دیگه دیدم که اونها هم تغییر کرده. من از کجا بدونم با این وضعیت ویرایش، تاریخ تغییر عددها روهم نوشته ای؟ مشکل من اینه که در عمل داری نشون میدی که مفهوم خطرناک «ویرایش غیرشفاف پست» رو نمیدونی و کسی هم این رو برات دقیق روشن نمیکنه یا اگرم بکنه، تو اعتنایی نداری و اونها هم عملیاتی کاری نمیکنن

در مورد اینکه اخیراً داره اشتباهات بزرگی در کانون رخ میده که من ری اکشنی ندارم و معلومه!!! که چرا ندارم.
خوب الان خود این کارت یعنی «شلوغ بازی» و ایجاد یه جور «جو»؟
اگه دقت کنی، مدت ها از این اشتباه تو در نوشتن این پست میگذره. و من الان وقت کردم که اعتراضم رو روشن بنویسم.
در مورد سایر مشکلات در کانون هم همینطور خواهد بود و من تا وقت کنم می نویسم. مگه مصلحتی اقتضا کنه که خیلی باس چیز خاصی باشه چون من خیلی رکم.
و تو هم نمیتونی برام تعیین تکلیف کنی که برای کی بنویسم و برای کی ننویسم.
به هر حال من خیلی بیشتر از تو این کانون رو تجربه کردم و سالهای خیلی بیشتری از تو با مشکلاتش دست و پنجه نرم کردم. می تونی پیشنهاد بدی که نسبت به فلان قضیه هم ری اکشن داشته باشم ولی به نظر من اینکه این برداشت رو داشته باشی که علت اینکه نسبت به کار تو ری اکشن نشون بدم ولی نسبت به کار کس دیگه نشون ندم، یه علت بی اخلاقیه، تصمیم عجولانه و حتی تا اندازه ی زیادی در تعارض با انتقادهای فت و فراوونه که من به همه داشتم و دارم. هیچ کس از انتقاد های من تو کانون مصون نمونده!
اگه به این راحتی عباس شکوری رو متهم کنی، من هم به راحتی می تونم از اول تا آخر حضور و فعالیت هر عضوی از جمله خودت رو تونم به این اتهام متهم کنم! و این کار خوبی نیست!!


در آخر، این که در مقابل نظر من میگی «شلوغ بازی»، خیلی راهکار ساده ایه
همونطور که من می تونم به راحتی به این کار تو بگم «تحریف با علم وبلاگ با قصد مسموم و فرافکنی در مقابل انتقاد» که ازونجایی که میشناسمت و میدونم که سهل انگاری نه اینکه سوء نیت داشته باشی، این رو نمیگم.

به هر حال پسرم، قربانی، من خیلی خیلی از تو بیشتر مشکلات کانون رو دیدم و این رفتار تو رو نه تنها یه مشکل دونستم بلکه یه مشکلی که بزرگه و باید نسبت بهش ری اکشن داشته باشم. تازه خیلی هم بزرگش نکردم بلکه اندازه ی خودش بزرگش کردم. این مسئله در حال حاضر اونم به خاطر اینکه تو پشتش نه کس دیگه، اونقد ها حاد نیست.(صرفاً در مورد نحوه ی ویرایشت صحبت میکنم). اگه قضیه خیلی جدی بود و در مورد مسائل اساسی کانون بود که من به یه نظر اکتفا نمیکردم که!
ای کاش به جای اینکه در پاسخ به صحبت هات من به «شلوغ بازی» منتسب کنی (درصورتی که تو نظرات این پست، هم من، هم دبیر، هم خانم حیدری نسبت به نحوه ی رای گیریت اعتراض داشتیم و این باید بهت این رو برسونه که شلوغ بازی نبوده کارم) همونطور که در انتهای نظرت نوشتی بگی که: ببخشید اشتباه کردم که روشن ویرایش نکردم!


شکور

سمانه سرداری چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 12:18

بنده سه شنبه ها هیچ کلاسی ندارم و میتونم از صبح تا عصر به کارهای آرشیو کانون کمک کنم ,,,ضمن اینکه بقیه روزها اگه کلاس نداشته باشم و کلاسی لغو بشه حتما میام کانون(کاری که این چند وقت همیشه انجام دادم حتی اگر نیم ساعت وقت داشته باشم بازم به کانون سر میزنم) ...مطمئن باشید تا وقتی تهران باشم سعی می کنم به کارای آرشیو کمک کنم...ممنون از لطف همه دوستان

موفق باشی دوست خوبم.
مریم حیدری

امیر حیدری چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 12:49

به نظرم نظر عباس کاملا روشنه و اگر اعداد عوض شده معلومه که مشکل بزرگی هست. من نمیدونستم ویرایشت یک همچین چیز بزرگی هست و فک میکردم فقط گزینه ها رو رنگ کردی که هیچی ننوشتی به همین دلیل فقط به تذکر وبلاگی و صحبت شفاهب باهات اکتفا کردم. (زمان نوشتن پستت من درگیر فجر بودم و دقیق پستت رو ندیدم.)

به این میگن یه رای کار شده: چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 14:38

اگه حق رای داشته باشم:

1- خانم سرداری همونطور که خودشون هم چند بار گفته اند، در این ترم در کنار قربانی، به آرشیو خواهند رسید

2- سمت معاونت، برای آموزش داده شدن معاون برای گرفتن مسئولیت برای تابستانه نه انجام کارها در ترمی که فرد معاونه بنابراین فرض برای فردی که انتخاب میشه باید این باشه که قراره این ترم توسط قربانی تعلیم داده بشه تا تابستان مسئول آرشیو باشه

3- از بین گزینه های مطرح شده، فقط خانم حسینی «امکان» بودن در تابستون رو دارن. البته معین گفته که نمیدونه میتونه یا نه

4- خانم سرداری به صراحت گفته اند که تابستون نمی تونن باشن

5- رای گیری در مورد ابقای مهدی قربانی برای تابستان، به الان ربطی نداره و اول تابستون انجام میشه و هنوز معلوم نیست که این اتفاق بیفته و کانون به قربانی رای بده

6- حتی اگه قربانی ابقا هم بشه، نیازی به انتخاب خانم سرداری به عنوان معاون قربانی برای ترم اخیر، وجود نداره.


با همه ی این توضیحات، به نظرم روشنه که باید به خانم حسینی رای داد و رای دادن به خانم سرداری، با توجه به اینکه رای آوردن ایشون، هیچ تاثیر اساسنامه ای روی فعالیتشون نخواهد داشت زیرا ایشون ملزم به پاسخگویی در مقابل ترمی میشن که اصلاً در اون ترم سمتی رو نخواهند پذیرفت، کار عبثیه. (خانم سرداری از بهترین اعضای جدید کانونن و حتی از خانم حسینی هم در این ترم بهتر بوده ان و حرفای من صرفاً بحث های اساسنامه ایه.)
رای من هم خانم حسینی هستن

البته ای کاش وقت داشتم و می گشتم گزینه ی دیگه ای هم پیشنهاد میدادم شاید حتی از خانم حسینی هم گزینه ی معقول تری پیدا میشد


شکور

محمدمهدی اهل خیر(قربانی) چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 16:34

به شکور کرجی :
الان وقت ندارم بنویسم حضوری صحبت کنیم پدرم!!!!!

حاجی! شوخی، جکی، مشتی ای، با حالی، هرچی هستی اوکی، ولی تو را بر حذر می دارم از بی احترامی... باز خود دانی.

شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد