کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت رویش

سلام به همه

عرض کنم که امروز قضییه فورس ماژور جشنواره رویش در حال انجام بود

قضییه از این قرار بود : 

صبح با خودم گفتم باید امروز نفله بشم رفتم کانون دیدم بچه ها درگیر 

بلیط فروشیند ولی دیدم خانم سرداری نشسته تو کانون

گفتم : خانم سرداری الان چه کاره اید

گفت:باید ساعت یازده برم بلیط فروشی

گفتم: عیبی نداره تا اون موقعه یه کاری میکنید

گفتند: بله

خوشحال شدم و کار رو براشون توضیح دادم تا ساعت یازده کار رو لطف کردنند

انجام دادن بعد رفتن بلیط فروشی

من:

بازم من:

  

من بعد از یه ربع :

یه نفر پیدا شد که جای خانم سرداری بلیط فروشی کنهخانم سرداری برگشتن 

کانون و دوباره کار رو دست گرفتنمنم که داشتم کارای فیلم های کانون رو انجام میدادم 

و سعید حاجی حسینی اومد کمکم واقعا ازش ممنونمساعت 4 بخشی که 

خانم سرداریبر عهده داشتند تموم شد واقعا ممنون از خانم سرداری که کمک بزرگی 

به این پروژه کردند

فعالین: خانم سرداری-سعید حاجی حسینی-خودم 


نظرات 4 + ارسال نظر
شکورم سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 21:47

بسیار عالی بودن
شکورم

برخورداری سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 22:06

خسته نباشید همگی

سمانه سرداری سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 22:15

خواهش میکنم

طغیون چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 19:06

من بازم من عالی بود....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد