کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نتیجه رای گیری روز جلسات هفتگی کانون

نتیجه شمارش آرا این پست به شرح زیر است:

شنبه 12-13: 10 رای

یک شنبه 12-13: 5 رای

دوشنبه 12-13: 5 رای

سه شنبه 12-13: 5 رای، درنتیجه


جلسات هفتگی کانون فیلم و عکس شنبه ها 12 تا 13 هر هفته در این ترم تشکیل خواهد شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
سرداری شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 21:26

سلام. عضو جدید کانون هستم .اگر اخبار کانون به بقیه اعضا ایمیل میشه لطفا آدرس ایمیل من رو هم به حساب بیارید.باتشکر

سلام. بله دوست عزیز حتما. ایمیلتون رو اضافه میکنم به لیست ایمیل هامون. خواهش میشه :)
مریم حیدری

الهه دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 19:23

سلام
من فرم عضویت رو ترم پیش پرکردم ولی هیچ ایمیلی برام نمیاد هیچ فعالیتی هم تا به حال تو کانون نداشتم.
ممکنه ایمیل منم ثبت کنید ؟
و اینکه یه سوال داشتم!این جلسات کجا برگزارمیشن؟

سلام. والا ما ایمیل های ورودی های جدید رو ثبت کردیم حالا چرا دریافت نمیکنید نمیدونم. باز من میلتون رو اضافه میکنم دوباره.
جلسات هفتگی ما هم تو محل کانون فیلم. ویا کلاس بغل کانون برگزار میشن. تشریف بیارید ببینیمتون :) خوشحال میشیم :)
مریم حیدری

الهه دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 22:18

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد