کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک تکلیف به صورت رسمی به دبیر اطلاع داده می شود

این ایامه مربوط به جشنواره ی فجر پره از تسهیلات و خدماتی که وزارت علوم به تشکل های دانشجویی برای تماشای فیلم های جشنواره میده، به ویژه کانون های فیلم.

نهاد های دیگری هم هستن.

ما سال پیش هم تجربه ی بلیط های وزارت علوم رو داشتیم.

قطعاً چون این یه منفعت از وزارت برای کانون هاست، مستقیماً به دبیر مربوط میشه و به نظر من حتی «تکلیف»ه بنابراین نیازی به ارائه ی پروژه از طرف عضو دیگه نداره؛ هرچند این هم ممکنه ولی هرگونه کم کاری مدیر اون پروژه باید سریعاً توسط دبیر جبران بشه چون مسئولیت اصلیش با دبیره.

(خود تهیه ی بلیط از طرف کانون، به نظرم تکلیف دبیر نیست. ولی از دست ندادن خدماتی که وزارت برای کانون ها تخصیص میده، به نظرم مسلمه که تکلیف دبیره)

با توجه به اینکه فکر میکنم دبیر حواسش نیست و همچنین کس دیگه ای هم پیگیر ماجرا نیست و خود من هم در کوران امتحانات هستم، از دبیر محترم خواهشمندم با پیگیری از طرف کارشناس کانون ها، و تماس با وزارت علوم و خود دفتر جشنواره، از خدمات ارائه شده ی امسال، مطلع، و براش تلاش کنه و گزارش کار رو برای ایجاد امکان نظارت نهاد تصمیم گیری، در وبلاگ قرار بده. به خصوص اینکه سال پیش یا سال های پیشش به خاطر دیر مطلع شدن ما، سهمیه مون از بلیط های وزارت به سختی به ما ارائه شد و حتی ناقص شد.

دبیر میتونه در این مسیر از تجربیات امیر حیدری و محمد فرامرزی هم منتفع بشه که مستقیماً این جریان رو تجربه کردن و در این مسیر با مسئول مستقیم این قضیه در وزارت، تعامل داشتن. (البت خودم هم میشناسم طرف رو ولی حیدری و فرامرزی بهترن برا این مشورت)

دو روز دیگه به عنوان یکی از اعضای نهاد تصمیم گیری به عنوان سوال علنی در وبلاگ از خود دبیر پیگیری می کنم

شکور

نظرات 2 + ارسال نظر
زرگر جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 13:50

چشم همین فردا پیگیری می کنم

وهمچنین تشکر بابت یاد آوری
زرگرم

شکور جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 14:01

این پست هم مصداقی از رهنمون هایی هست که به نظر من مسئول اساسنامه باید می نوشت.
صحبت در مورد رهنمون هایی که باید داده بشه رو این پست نوشته ام:

یک نقد لطیف! به دو مسئول رهنمونگر (سبیلیون) / دکترین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد