کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام فعالیت : اضافه کردن چند کارگردان دیگر به آرشیو کانون

سلام

امروز برای جلوگیری از دانلود مجدد برخی آثار کارگردانان ُ آثار ویلیام وایلر ُ نیکلاس ری ُ و رینر ورنر فاسبیندر رو به هارد کانون اضافه کردم . چند کارگردان دیگه هم به محض آماده شدن به آرشیو اضافه خواهم کرد .


نظرات 9 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر( قربانی) سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 10:17

تائید میکنم
دستت درد نکنه عماد

مسئول آرشیو

چاکریم مهدی جون
عماد

عطار سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 11:36

دستت درد نکه مرد خسته نباشی

مخلض

عماد

عبقریان سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 17:00

ویلیام وایلرا که خیلی کمه فیلماش او آوردی

وایلر نریز باقیشم میارم . آرشیو کامل کاپرا و برسون و باد بویتیچر و مارتین ریتم می گیرم .
عماد

شکور سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 19:22

آورین.
همه باس فیلمهاشون رو به آرشیو کانون اضافه کنن
شکورم

البت منظورم فیلم های خوبشونه که باس با تایید مسئول آرشیو باشه.
شکور
----
من ب عبقرم گفتم گفتم من یه سری رو می گیرم تو دیگه نگیر من فعلا تا یه ماه دیگه اینترنتم شبا رایگانه . ولی هماهنگ نیس بام
عماد

عبقریان سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 20:05

کارت درسته

عماد زردکوهی سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 20:41

به عبقر : فدات

فصل هندونه گذشته ها...!
زرگرم

عیقریان سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 20:46

آقا من خودم بعد از امتحانام بین این ترم و ترم بعد می افتم دنبال این و اون که فیلم اشونو بگیرم که آرشیو کردن فیلماشون تو اون کارگردانا کار سخت و طولانی ولی پیگیرش میشم و فعلان هم فیلمای که دارم از مدیا میگیرم از کارگردانای کمتر شناخته شده اند عماد میگم آقا یا هات باید صحبت کنم در مورد کارگردانا و آرشیو و اینکه فکر کنم مصطفی یرسون فیلماشو کامل داره(مطمئمن نیستم بپرس ازش) ویلیام ولمن ا رو هم گرفتی بریز دمت گرم

مستنده رو دانلود کردی؟
شکورم

عماد زردکوهی سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 23:55

به عبقر : بعید می دونم کامل باشه ولی بهرحال من دارم می گیرم . حاجی اینا رو رو من حساب کن :
ویلیام ولمن
مارتین ریت
باد بویتیچر
رومن پولانسکی
فرانک کاپرا
کن راسل
تارکوفسکی (چنتای باقیمانده)
فریتز لانگ (تکمیل آثار)
کاستا گاوراس
استنلی کرایمر
---- +
به مسعود : خعل خب بابا فدایی توام هستم

جناب زردکوهی اسمتون رو بنویسید زیر پاسخ. مرسی.

مریم حیدری

------------
بابا اسمش رو که تو نویسنده ی نظر نوشته بنده خدا که
شکورم
___
اقا ببخشید من فکر کردم پاسخ دادید. ادامه ی نظرتون بود.
دوران امتحاناته دیگه گیج میزنم من
مریم حیدری

به شکور چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 00:15

من زدم تو اون سایت نبود و جایه دیگه روهم نگشتم فعلان
عبقر

دستت درست دراز
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد