کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام پروژه ی شخصی : ساخت فیلم (یک پایان خوب) و رای گیری برای بودجه ی مورد نظر

سلام خدمت همه دوستان

دو مطلب ُ

یکی در قالب اعلام پروژه

و دیگری جهت رای گیری برای مبلغ مورد نیاز

----------------------------------------------------

اعلام پروژه

عارضم به خدمتتون که طرح فیلمنامه ی یک پایان خوب رو برای بررسی به مصطفی عطار پور و امیر خان حیدری دادم که با موافقت هر دو بزرگوارُ سطح هنری اثر تایید شد .


رای گیری


برای بودجه ی تولید ُ‌ مبلغ ۴۵۰ هزار تومن در نظر گرفتم که بیشتر این  مخارج مربوط به امر گریم و وسایل مورد نیاز فیلم برداری هست . همچنین تامین محل این مبلغ از محل بودجه ی ردیف A ‌(معاونت فرهنگی ) خواهد بود . حال  با توجه به این اوصاف دوستان دیدگاه خودشون رو در مورد مبلغ مذکور در قالب رای (موافق) یا (مخالف) اعلام کنند .


* به مسوول محترم وبلاگ : تا یکی دو روزی سنجاق باشد .

* پایان مهلت رای گیری تا روز شنبه مورخ ۱۳/۱۰/۹۳ می باشد . ضافه شده در ساعت ۱.۱۳ بامداد ۹ دی )

سپاس



نظرات 23 + ارسال نظر
شکورم یکشنبه 7 دی 1393 ساعت 23:53

یه نگاهی به این پست بندازی بد نیست:

دکترین: کانون از تولید چه فیلم هایی حمایت می کند

من فردا یه نظر مفصل بر اساس این دکترین مینویسم.
به بچه ها هم پیشنهاد میکنم یه نگاهی به این دکترین بندازن ببینن نظرشون نسبت به اون مطالب چیه.
شکور

عبقریان دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 00:02

زمان فیلمبرداریت کیه؟
موافق

اگه اکی شه اسفندماهه
عماد

زرگر دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 00:09

الان مهدی برا فیلمش اقدام کرده ،هنوز جوابش نیومده من فک میکنم صبر کنی از پروژه مهدی یه کم زمان بگذره بهتره (من باب مسائل مربوط به امور فرهنگی عرض میکنم.)

اتفاقادمی خواستم مطرح کنم که با مشورت هایی که با مهدی کردیم و شرایط خاص کار مت قرار شد کار من قبل از عید اسفندماه کلید بخوره و کار مهدی به بعد عید موکول بشه
(مهدی قربانی سوتی زیاد می ده اما ته رفاقت است)
عماد

توسلی دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 01:11

موافقم اونم خیلی عماد

ن.ش دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 14:40

دارندگان حق رای:

شکوری
محیط
مریم حیدری
احمدی
زرگر
برخورداری
امیر حیدری
عطارپور
پشت مشهدی
قربانی
لطفیان
زارعی
زردکوهی
قاسمی
محمدنیا
ملک محمدی

با حد نصاب 4 نفر

سعید پشت مشهدی دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 15:01

موافق

شکور دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 20:43

برای رای گیریت بایت زمان بندی بذاری قناری.
شکور

جهان دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 21:31

چرا من حق رای ندارم؟!
من تا همین یه هفته پیش مسوول وبلاگ بودم والا
دبیر؟؟؟

خانم جهانی پور تا 25 آذر
کارهای وبلاگ بهشون سپرده شده بود،اما مسئول وبلاگ نبودن.
من اعلام کردم دو مرحله که کارها رو ایشون انجام میدن. اما متاسفانه
کوتاهی کردم گزارش فعالیت ننوشتم.
زرگر - فراموشکار

علیرضا ملک محمدی دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 23:23

موافق
با رمز " قربانی گرفتی مارو " پروژرو کلید بزن

جهان دوشنبه 8 دی 1393 ساعت 23:23

والا شما همش می گفتید مسوول موقت وبلاگ من که چیزی نمیگفتم
از سر حرف خودتون گفتم مسوول وبلاگ جناب دبیر...
وگرنه که ...

برخورداری سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 10:42

موافق

امیر حیدری سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 11:08

موافق

عطار سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 11:35

موافق

جهان سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 12:42

موافق و کاش درسا بزارن و بتونم مدیرتولیدتون بشم

ایشالا که می زارن و ما ی کار دیگه رو با شما تجربه می کنیم
عماد

زرگر سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 21:44

موافق

مریم حیدری سه‌شنبه 9 دی 1393 ساعت 22:16

موافق

شهسواریان چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 14:26

پس با این حساب ادامه حق رای داران:
جهانی پور
فلاح

پرنیان فلاح چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 21:00

موافق

فردین چهارشنبه 10 دی 1393 ساعت 23:44

من موافقم

شکور پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 02:14

موافق

بر اساس استدلالاتی که در این پست آورده ام:
«دکترین: چرا باید به تولید فیلم عماد زردکوهی رای مثبت یا منفی داد / یک نمونه ی رای»

شکور

مریم حیدری پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 10:27

به آقای زردکوهی :

با توجه به اینکه پایان مهلت رای گیری شنبه است با این که نوشتید یکی دو روز سنجاق بمونه من از سنجاق درش نیاودم . تا پایان مهلت رای گیری سنجاق بمونه فکر میکنم بهتر باشه

عماد پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 11:25

به خانم حیدری‌: خیلی ممنون از شما و درک بالاتون

خواهش میکنم کاری نکردم. صرفا خواستم اطلاع داده باشم. موفق باشید.

مریم حیدری جمعه 12 دی 1393 ساعت 01:22

پاسخ دادم فراموش کردم اسمم رو زیرش بنویسم
پوزش. الزایمرم بد دردیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد