کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بازگشت آرنولد آهنین از فرمانداری به ترمیناتور !

سرانجام پس از سال‌ها انتظار، چهره‌ی شاخص سینمای هالیوود، آرنولد شوارتزنگر به سری فیلم‌های ترمیناتور بازگشت و در قسمت جدید این مجموعه به نام Terminator: Genisys نقش آفرینی می‌کند. 

 

جالب است بدانید فقط آرنولد نیست که از سری‌های قبل این فیلم به جمع تیم جدید اضافه شده است. نام جیمز کامرون، کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده‌ی شاخص هالیوود هم در لیست فیلنامه نویسان و مشاوران اصلی ساخت این قسمت دیده می‌شود که امید‌ها را برای موفقیت این فیلم بیش از پیش کرده است.

سال ۲۰۲۹، جان کانر رهبر گروه مقاومت نژاد انسان‌ها در مقابل ماشین‌ها، نبردی سخت را در شهر لس‌آنجلس که به مخروبه‌ای تبدیل شده تجربه می‌کند. وی با خبر می‌شود که ماشین‌ها با استفاده از سفر در زمان، سعی در نابودی کامل نسل بشر و تغییر تاریخ دارند. به همین خاطر تصمیم می‌گیرد تا فردی را برای محافظت از مادر خود به گذشته بفرستد. این فرد کایل ریس نام دارد.

می‌توان این فیلم را ادامه‌ قسمت‌های قبل دانست، چرا که داستان به شدت به قسمت‌های اول و دوم وفادار است. روبات T-800 که آرنولد نقش آن را بازی می‌کند در زمان گذشته از سارا کانر با بازی امیلی کلارک محافظت می‌کند و حتی با روبات قسمت اول فیلم ترمیناتور که از سوی دشمن به گذشته ارسال شده بود، مقابله می‌کند.

این فیلم تابستان سال ۲۰۱۵ اکران خواهد شد

لینک دانلود 

نظرات 4 + ارسال نظر
شکور دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 19:27

خوش اومدی جوان
شکورم

زرگر دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 19:49

احسنت به معین

پرنیان فلاح دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 20:02

دست شما درد نکنه

معین دوشنبه 24 آذر 1393 ساعت 21:38

مرسی از همه دوستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد