کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام پروژه ی شخصی : برنامه ی اکران برای ترم آتی

برای ترم آتی قصد اکران این فیلم ها رو دارم :


۱.  ۴۰۰ ضربه (فرانسوا تروفو)


۲.  مرد فیل نما (دیوید لینچ‌)


۳.  سینما پارادیزو  (جوزپ تورناتوره )


۴.  یک تشریفات ساده (جوزپ تورناتوره)


سلسله اکران های تارنتینو همچنان به مدد خودش باقیه اما بخاطر سنگینی پروژه و تلاش برای دعوت از یکی از منتقدین (در صورت امکان) اعلام پروژه و زمان پخشش متعاقبا اعلام می شه

نظرات 11 + ارسال نظر
عبقریان چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 14:49

در بحث نقد فیلم های تارنتینو درخدمتتون هستیم اگر قابل بدونید

شکور چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 19:35

این فیلم ها نه مخاطب عام کاملن مثل امثال اکران های وحشت نه مخاطب خاص کامل مثل اکران های کن. ای کاش میشد تالار های صد نفره ی ابوریحان رو برای این اکران گرفت که نه خیلی کوچیکن و نه خیلی بزرگ.
شکورم

درضمن قراره همیشه این عینک دودی رو چشت باشه؟؟
آفتاب بدم خدمتتون؟
شکور

سعید پشت مشهدی چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 20:16

اکران های وحشت مخاطب عام کاملند!? واقعا متاسفم

من خودم هیچکودومو ندیده بودم
ملک

شکور چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 20:26

البت فیلم چهارم رو ندیده ام. در مورد سه تا فیلم اول گفتم.
شکور

جهان چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 22:47

به اقای زردکوهی:
به کامنت تایید شده پاسخ دادیدها!!
دقت کنید.
به اقای پشت مشهدی:
آقا بی خیال!!!!!!!
زیاد از حد سخت میگیرید!!!!
چرا اصرار دارید از ساده ترین مطالب پیچیده ترین و اشتباه ترین برداشت رو داشته باشین؟؟؟
کی گفته مخاطب عام بودن فحشه؟؟؟
بی خیال، توهینی رخ نداده واقعا!!
جهان

به خانم جهانی من رنگ مانیتورم می زون نیست مشخص نمی شه تایید شدست متاسفانه
عماد

خاقانی چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 23:21

فیلمای عمیقی رو انتخاب کردین. پروژه ی جالبی میشه.

عماد زردکوهی چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 23:48

به شکور : فکنم این سیا سفیدا استقبال نسبتا خوبی بشون بشه البته در حد احتمال
در مورد اونن دنیا رو همونطور که هست می خواگ ببینم

عماد زردکوهی چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 23:50

به خانم خاقانی : ایشالا با حضور شما دوستان :)

عطار پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 00:08

به عماد:
قربان یو

شهسواریان پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 13:12

مرد فیل نما اصلا عالیه ... منم قبلا به فکرم اومد اکرانش کنم

خب اگه علاقه دارین بیاین حتمن
عماد

مرادپور شنبه 22 آذر 1393 ساعت 17:28

خیلی هم خوووووووب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد