کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پایان وحشت

 

با تشکر از همه ی دوستانی که اومدند این اکران هم تموم شد و بازهم طبق معمول همه چی عالی بود از زحمت های زیاد ملک محمدی گرفته تا مهمون ویژه بابک رضایی تا چیپس و پفک گلی که هرچی میخوردیم انگار تموم نمیشد و تا جیغ زدن های تماشاچی ها و جیغ زدن های خودمون و باز هم شلوغی بیش از ظرفیت سالن و کیفیت صدای خوبی که بالاخره تو تالار الزهرا تونستیم بهش برسیم و تشویق انتهای فیلم و تشکرهایی که ازمون میشد و ترسیدن واقعی و باحال گلخندان سرفیلم درکل خیلی بهمون خوش گذشت و واقعا جای دوستانی که نبودند خالی

راستی بابت نظافت سالن شرمنده این یه مورد رو دیگه یادم رفته بود.

فعالین:

خودم علیرضاملک محمدی2  فردین قاسمی مهدی قربانی مسعود زرگر توسلی مجتبی طغیانی معین یوسفی حمیدرضا رهبری مهراد عبقریان امیر حیدری پریماه مراد پور مریم حیدری فائزه محمدنیا کیمیا برخورداریمرضیه لقمانی پگاه حاجیلو مائده نجد یاسمن تاتایی محدثه طغرایی نگار لطفیان

نظرات 17 + ارسال نظر
زرگر سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 22:16

اولا که خسته نباشید و تشکر.
دوما حاجی حتما ،لطفا!چیپس و پفک در داخل سالن دیگه خورده نشه من اولش
به بقیه تذکر دادم دیگه نباس بچه های خودمون که انجام بدن که من آخرش جارو خاک انداز دست بگیرم.
سوما حاجی همیشه زودتر سالن رو اماده کن .اخرش از این ریلکس بودنت یه بلایی سر من میاد..!!

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 23:05

به خانم شهسواریان: چرا خیلی معنی داره عدد 2 یعنی دوتا گزارش فعالیت من برا عدالت بیشتر مثلا بین 5 تا چسبوندن پوستر و 40 تا چسبوندن پوستر فرق میزارم بسته به نوع و وقتی که اون فعالیت میبره مدیر اجرایی تشخیص میده اون چندتا فعالیت بوده این برا تشخیص حق رای اینا تاثیری نداره ولی بعدا برا شمارش فعالیت ها خیلی مهمه.

asadi سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 23:14


heyf ke hiish kodoom az dota film ro natoonestam too salon basham
rasti manam poster zadm

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 23:19

دفعه بعد اکران فقط پاپ کورن میگیریم جا چیپس و پفک

سعید پشت مشهدی سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 23:46

بله خانم اسدی هم جزو فعالین هستن.

علیرضا ملک محمدی سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 23:56

یه روز خوب ... یه اکران خوب ... از سعید و همه دوستان که باعث و بانی بودن متشکر ... به امید تکرار همچین اکران هایی

حمیدرضا رهبری چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 13:39

حاجی خیلی ریلکسی....کشتی منو سر مسائل صدا ....

PLUS چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 15:36

خسته نباشید
من همون موقع امتحان داشتم
تمومه حاجی!
لطف کردی
البته برا اسم کانون هم به نظرم مفید بود

شکور چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 20:46

آورین
اکران های پر جمعیت هم خیلی برا کانون خوبه.
شکور

سعید پشت مشهدی چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 21:01

البت جنابعالی توهین خودت رو با مخاطب عام خوندن فیلم هایی که اصلا ندیدی کردی اونم اکران های خیلی شلوغی که زحمت اشون هم از اکران های خلوت بیشتره ولی خب نظرته دیگه چه کنیم.

سعید توهین کدومه؟حاجی اخه اینقدر حساسیت برا چیه؟
جدا معنای اون جمله توهین نیست.
زرگر
----------------
من نمی دونم برداشت شخصی عباس چی بوده اما ب زعم خودم فیلم های مخاطب عام به معنای فیلمای به طور مطلق آشغال نیست بلکه خیلی از فیلمای بزرگ تاریخ سینما از پدرخوانده بگیر تا بتمن و خوب بد زشت و حتی رفقای خوب اسکورسیزی هم جنبه ی مخاطب عام بودن رو هم دارن . هرچند من فیلم های وحشت رو نرسیدم ببینم
عماد

سعید پشت مشهدی چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 21:36

همه ی فیلم هایی که من اکران کردم از بهترین های ژانر خودشون اند و لفظ مخاطب عام تو نقد سینما برای آثار بی ارزش بکار برده میشه و اینکه گفته شه فقط یه اکران شلوغه منو ناراحت میکنه تازه ایشون این فیلم ها رو هم اصلا ندیدند.

سعید پشت مشهدی چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 22:59

اکی اکی اصلا من همون آورین رو به عنوان کامنت میگیریم
جوابش: خواهش میکنم

سعید پشت مشهدی پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 00:52

خواهش میکنم آقای مثبت

مرادپور شنبه 22 آذر 1393 ساعت 17:38

خسته نباشید

شکورم شنبه 22 آذر 1393 ساعت 20:20

خوب. من یه دو سه روزی تهران نبودم به نت دسترسی نداشتم. به مشهدی باس بگم قناری! اگه این ری اکشن های تکانشی در راستای همون به قول خودت «شکستن کاریزمای شکوری»ه که من بهت پیشنهاد میکنم به جای اینکه بخوای من رو کوچیک کنی، بهتره خودت رو بزرگ کنی، اینطوری شاید سریع تر به نتیجه برسی!
به نظر میاد تو در درک مفهوم توهین (که میشه بحث منطقی) و همچنین مخاطب عام (که میشه بحث هنری) دچار مشکلی قناری.
من تو نظرم زیر این پست خواستم نظر مثبتم رو نسبت به تیکه ی مثبت کارت بگم.
همونطور که گفتم، هر دو فیلمی که اکران کردی، از نگاه من، فیلم های کاملاً عامه پسندی هستن. چه دلت بخاد و چه دلت نخواد، چه توهین بدانی چه نه. فیلم هایی مثل شوالیه تاریکی، بهشت، فراموشی و هابیت که خودم اکران کردم هم عامه پسندن. و همه ی این اکران ها در جای خودشون و به حد خودشون برای کانون مناسبن.
حالا اینکه تو تو چه دنیایی زندگی می کنی و از الفاظ من چه برداشتی داری به خودت مربوطه.
من خواستم به عنوان یکی که نه بحث هایی از تو که وارد حیطه ی عقل و منطق میشه و نه همچنین مسائل هنری تو رو قبول داره، بگم که: «ای ول»!
ولی مثل اینکه واقعاً فقط اشکان می تونه با تو صحبت کنه!
درضمن من جفت این فیلم های «کاملاً عامه پسند» رو همین چند روز بعد از اکرانت دیده بودم! تو مگه از لیست فیلم هایی که من دیدم خبر داری!
شکورم

به عماد شنبه 22 آذر 1393 ساعت 20:22

من پدرخوانده رو که اصلاً «کاملاً عامه پسند» نمی دونم وهمچنین در حال حاضر خوب بد زشت رو کلاً «عامه پسند» نمی دونم

شکور

منظور از قید «کاملا» دوم، همون «اصلاً» هست
شکور
---------------
به هیچ وجه باهات همسو نیستم وقتی اثری مثل پدرخوانده هم برای خواص جزو یکی از شاهکار هاست هم تو نظرسنجی imdb که بیشتر به تماشاگرا بر می گرده جزو برترین هاست جای انکاری باقی نمی مونه
عماد
--------------------
از سیبیلت چه خبر قناری؟
شکورم

سعید پشت مشهدی شنبه 22 آذر 1393 ساعت 22:50

والا ما را به آورین شما نیازی نیست شما شر مرسان.

عرض کردم که. در مفهوم توهین دچار مشکلی قناری.
هرجور دوست داری صحبت کن ببینیم باس چه کنیم از دستت.
شکور
_________________
آقای پشت مشهدی!
از نظر بنده این کامنت شما بار توهینش بسیار بسیار بالاست، در صورتی که در ادبیاتتون توی وبلاگ که یک محیط عمومی هست تجدید نظر نکنید در مقام مسوول وبلاگ تمام تلاش خودم رو میکنم تا مجوز بستن اکانتتون رو از نهاد تصمیم گیری بگیرم شاید تغییر رویه ای از طرفتون رخ بده!
گام اول اخطاره برادر!
گام دوم اجرا!
مراقب باشید!
جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد