کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مشکلی جدی

امروز با عماد رفتم برای پیگیری کار دالان شوک که متوجه شدیم تالار برای سه شنبه اکی نیست. دارم پیگیری میکنم تا یه تالار دیگه ردیف کنم. سعید پشت مشهدی سریعا یه اقدامی بکن. من دارم پیگیری میکنم برای تالار جایگزین ولی هنوز اکی نشده.
نظرات 4 + ارسال نظر
زرگر شنبه 15 آذر 1393 ساعت 14:25

آقای غلامی در حال پیگیری برای تالار اقتصاد و الزهرا هست،
بزودی خبر میده.

شکور شنبه 15 آذر 1393 ساعت 19:17

چیطوری امیر؟
گزارش فعالیت ملکه کو؟
کشتی مارو قناری
شکورم

امیر حیدری شنبه 15 آذر 1393 ساعت 19:53

میدونم خودم باهاش هماهنگ کردم. پست برای اطلاع رسانی و پیگیری بیشتراز این حد نوشته شده.

سعید پشت مشهدی شنبه 15 آذر 1393 ساعت 21:58

والا من دوهفته پیش با آقای غلامی سپرده بودم زمان رزرو تالار رو و ایشون متاسفانه دیر اقدام کردند و بسیج تالار رو رزرو کرده این بخشی از فعالیت اکران که مربوط به مسوولین امورفرهنگیه و از عهده مدیر اجرایی خارجه حالا من همه تلاشم رو میکنم که اکران کنسل نشه بخصوص اینکه دوباره خیلی شلوغ میشه و حیفه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد