کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کی؟ / انتخابات معاونت وبلاگ

دو-سه روزی سنجاقه

پریسا جهانی‌پور* ویسپار آریانا

*اولویت من با ایشونه چون تجربه دارن و دیگه لازم نیست آموزش ببینن، ولی از اونجایی که دموکراسی حاکمه و قراره سرنوشت خودتون رو خودتون رقم بزنید انتخابات در فضای کاملا آزاد برگزار میشه و کسی بابت انتخابش بازخواست نمیشه.

ویرایش 11:27 پی.ام 8آذر توسط نگارنده

نظرات 3 + ارسال نظر
جهان شنبه 8 آذر 1393 ساعت 19:33

خیلی هم جالب!!!!!!
بنده کی کاندیدا شدم که خودم نفهمیدم!؟!؟!؟!؟!؟
ینی چی؟!؟!؟!؟!

یا خدا، این دیگه چیجورشه،قدک چه میکنی؟
زرگرم
______________
من حدس میزنم که آقای احمدی هم روحشون از کاندیدا شدنشون خبر نداره
جهان
-------------------------
کلکسیون کارهای عجیب و غریب قدک کامل شد با این حرکت.
امیر حیدری
..................................................................
نه ،بهداد نامزد شده بود.
زرگر
_________________
به آقای زرگر
کجا اعلام آمادگی کرده بودن؟
جهان
....................................................
زیر پست نوشته درود و حضوری هم اعلام کرد و من به قدک گفتم.
زرگرم
-------------------------------
1- طرف زیر پُست اعلام آمادگی میاد لبخند میذاره! منظورش از این حرکت چیه؟ داره مسخره میکنه؟ داره میگه من میخوام کاندیدا بشم یا چی؟ کدوم محتمل تره؟
2- "کارهای عجیب و غریب"؛ دوتا از این کارهای عجیب و غریب رو واسه من مثال بزنید بدونم واقعا! هر چیزی که شما متوجهش نشید یا نتونید توجیهش کنید عجیب و غریب نیست.
3- کانون یک فضای خاله زنکی است.
4- درمورد ماهیت کانون، شرایطی که الان داره و افرادی که توش فعال هستن و کسایی که توش میتونن موفق باشن کلی حرف دارم. ولی ارزشی نمیبینم واسه این فضا که بخوام خودمو خسته کنم و بعد یه سری ناراحت بشن.
5- کم حرف ندارم.
6- این پُست خط خورد و به زودی لیست طلایی از کاندیداهای معاونت وبلاگ اعلام میشه.
قدکساز

مریم حیدری شنبه 8 آذر 1393 ساعت 23:18

خانم جهانی پور عزیز

امیر حیدری یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 11:31

1- لبخند زیر پست به هیچ وجه نشون دهنده ی اعلام آمادگی نیست. تعجب میکنم تو داری یکی از استنتاجی ترین رشته های دانشگاهی رو میخونی بعد اینجوری نتیجه گیری میکنی. میتونستی بجای این توجیه الکی و ادبیات بد یک کلمه از خانم جهانی پور عذر خواهی کنی.
(در ضمن لبخند یک رویه قدیمی کانون برای اعلام خوانده شدن پست هست و مطمئنم اینو میدونی)

2- چندتا حرکت عجیب و غریبت در همین پست هست. کاندید کردن جهانی پور، طرز جواب دادنت به اون و من، متن پستت. چند روز پیش نظر کاملا درست خانم فلاح رو تایید نکردی. حرکت عجیب تر این بود که بعد از اعلام نظر چند نفر به درست بودن اون نظر یاز هم تاییدش نکردی و حرکت خیلی خیلی عجیب تر و حتی گستاخانه این بود که جواب هیچ کدوم رو هم ندادی که چرا تایید نمیشه.
جواب سوال های عباس شکوری رو هم در پست دیگه ای ندادی.
یک نظر رو بدون دلیل به زباله فرستادی. نظری که در اون از تو سوال شده بود.
ایمیل تبلیغات رو نمیفرستی و میگی مشکل فنی هست در صورتی که خانم طلاکوب ایمیل ها رو میفرستادند.

3- چه چیز باعث شد این حرف رو بزنی اصلا ربطی به هیچ چیز نداشت. کامنت 3، 4 و 5 نشون میده خودت بارقه های شدیدی از این صفت داری. در هر صورت اگه فک میکنی کانون به این وضعیت دچار هست باید برای اصلاحش تلاش کنی نه قرولند الکی. ضمن اینکه کلمه ای که به کار بردی یک توهین به خانم هاست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد