کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورت جلسه 4 آذر 1393

سلام به همه.اینم از صورت جلسه امروز.


 

 جلسه ها امروز ساعت 12 و با حضور تعداد کمی از بچه ها شروع شد.

در ابتدا آقایان ربیعی، ملک محمدی و زرگر وقت خواستند.

در ابتدا آقای زرگر در رابطه با صحبت های آقای ربیعی توضیحی دادند مبنی بر این که ایشون فیلم نامه ای دارن که میخوان کامل کنن و طرحی دارن در رابطه با ایده پردازی در فیلم نامه نویسی.آقای ربیعی خودشون اینطور کامل کردند که :طرحی در دانشگاه برگزار کنیم که بچه ها ایده بدهند، ایده ها جمع آوری شود، و توسط افرادی که (بین بچه های کانون )در این زمینه تخصص دارند بازبینی و خوانده شود و چند ایده برگزیده شود که از بین آنها یک ایده برنده شود و به عنوان جایزه،ایده منتخب تبدیل به فیلم شود.ایشون گفتند که از نظر ساخت فیلم مشکلی وجود نداره و به یک تیم قوی نیاز دارند، و علاوه بر آن گفتند که ما فقط ایده ها را از بچه ها میگیریم و کسانی که تو کانون در زمینه فیلم نامه نویسی تخصص دارند این ایده را پرورش دهند و تبدیل به فیلم نامه کنند.علاوه بر آن ایشون گفتند که هدفشان ساخت دو فیلم هستش، یک فیلم کوتاه و یک فیلم بلند و هدفشان شرکت در جشنواره است.چون جمعیت کم بود و از جمله آقای شکوری و آقای حیدری حضور نداشتند، قرار شد که برای بحث بیشتر روی این موضوع بعدا در این رابطه تصمیم گیری شود.

آقای ملک محمدی صحبت هاشون درباره نقد به آقای علی عبدی بود، این که ایشون معاون کامپیوتر هستند ولی اصلا حضور ندارند و رسیدگی نمیکنند.آقای ملک محمدی گفتند که اگر بشه میخوان معاون کامپیوتر بشن.و صحبت بعدیشون در رابطه با آقای عبقریان بود و این که خواستند که ایشون توضیح بدن که فیلم هارا بر چه اساسی دانلود میکنند. که طبق گفته آقای زرد کوهی آقای عبقریان گفته اند که فعلا دارند از کارگردان های گمنام فیلم دانلود میکنند، ولی بازهم خودشون باید توضیحات بیشتر را بدهند.

آقای زرگر در رابطه با جلسه هفته پیش و موضوعی که در رابطه با آقای یوسف دوست و طرحی که در رابطه با نشریه داده بودند صحبت کردند و این که آقای یوسف دوست گفته اند که مدیر پروژه ایشون نبوده اند و آقای گلخندان بودند .صحبت دیگه ای که ایشون مطرح کردند در رابطه معاون ها بود و این که کلا بچه ها بیان و مسئولیت ها رو بپذیرند و ترسی نسبت به سمت ها نداشته باشند مثلا ترسی که نسبت به اساسنامه وجود داره و کسی طرفش نمیره.

و در آخر به بچه ها یادآوری کردند که فردا اولین جلسه بررسی ژانر هستش.

خانم برخورداری در رابطه با نرم افزار کتابخانه صحبت کردند و این که انشاالله یکشنبه آینده کتاب ها که گذاری میشود ولی بچه ها اسم هاشون رو به طور صحیح وارد نرم افزار کنند.

آخر جلسه آقای قربانی اومدند و موضوعی رو مطرح کردند که نیاز به رای گیری و مباحثه بیشتر داشت.ایشون گفتند که پسر خاله شون یک فیلم نامه داره و برای ساخت این فیلم نامه نیاز به مجوز و و اینکه اسم یک نهاد پشت فیلم باشد دارند و میخوان این کار رو از طریق کانون انجام بدهند.طبق رای گیری همه موافق بودند و البته قرار شد که در این رابطه پستی بگذارند و بیشتر در این رابطه صحبت شود.

جلسه کوتاه امروز ساعت 12:24 تمام شد.

حاضرین جلسه:

زرگر

رهبری

ملک محمدی

ارشادی

زارعی

ربیعی

یوسفی

طغیان

برخورداری

قربانی

زردکوهی

و خودم( فلاح هستم! )

و خانم توفیقی( ویرایش شده در 4 شنبه 5 آذر ساعت 22:30 )

با عرض تشکر، اگر کسی جا مونده بگه لطفا.


نظرات 8 + ارسال نظر
شکور سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 22:09

در مورد صحبت های آقای ربیعی، از پیشنهاد بسیار خوب و جالبشون در مورد مسابقه ی ایده پردازی که بگذرم - که البت کانون حتماً باید بهش فکر کنه و حتی انجامش بده -، در مورد فیلمسازی در کانون دوستان رو ارجاع میدم به پست «دکترین: کانون از تولید چه فیلم هایی حمایت می کند»

کانون میتونه به هر کسی مجوز تولید بده ولی از نگاه من با توجه به اینکه این قضیه یه منافع شخصی غلیظی داره، در دادن این امتیاز به کسایی که در تیم تولید، بیشترین منفعت رو می برن، باید در دادن این مجوز دقت بشه.

چند هفته پیش یک دوستی با من صحبت کرد در رابطه با اینکه میخواد فیلم بسازه ولی نمیدونم همین آقای ربیعی بود یا نه.

در کل معتقدم بر اساس آنچه در دکترین نوشته ام، با توجه به محدودیت های مالی، در انتخاب پروژه هایی که نیاز به پول دارن، به شخصه این مجوز رو برای افرادی قائلم که در راستای فعالیت های کانون، سابقه دار تر هستن.

اگر دوستانی از فعالین کانون درخواست تولید با حمایت مالی نداشتن یا اگر داشتن ولی تعارضی با تولید سایرین نداشت ،در این حالت نیازی هم به انتخاب نیست

و به طریق اولی اگه تولید، نیاز به حمایت مالی نداشت، هیچ محدودیتی ویژه ای وجود نداره و پروژه مثل یه پروژه ی شخصی معمولیه مثل حرکتی که عماد کرد یا پولی که یوسف دوست قرض گرفت یا فیلمی که خانم فتحی ساختن و ...

شکور

شکور سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 22:13

ممنون از زحمتتون خانم فلاح

به شخصه بسیار دوست داشتم که در جلسه باشم و حتی حضور در جلسه رو بسیار لازم می بینم و معتقدم هر کس آینده ی کانون براش مهمه، این جلسات هم براش مهمه
ولی متاسفانه فردا صبح یه امتحان ترسناک دارم که حتی براش 2 روز از شغلم مرخصی گرفته ام و حق اومدن به کانون رو به خودم نمی دادم


درضمن. سوال: در این جلساتی که تعداد کم هستن، به حد نصاب مشروعیت جلسه و همچنین حد نصاب مشروعیت رای گیری ها دقت میشه یا نه؟
امروز کی مسئولیت احراز حق رای رو از خانم شهسواریان پذیرفته بودن چون اسمشون رو نمی بینم؟

شکور

خواهش میکنم آقای شکوری، والا هیچ کس، به خاطر همین من خودم اسم حاضرین رو نوشتم. در مورد رای گیری ای که درباره طرح آقای قربانی هم انجام شد چون نمیدونستیم کیا حق رای دارن، قرار شد همه رای بدن و با توجه به حاضرین جلسه، خود خانم شهسواریان بعدا مشخص کنند که کیا حق رای داشتن، به علاوه این طرح قراره دوباره توسط آقای قربانی مطرح بشه( فک کنم )
فلاح

شکور سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 23:05

عین یه حقوقدان عمل کردید خانم
درود بر روانتان روزی که زاده شدید و روزی که از زمین خاکی پر خواهید کشید

عماد زردکوهی چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 09:46

ممنون از گزارش فعالیت و زحماتتون :)

توفیقی چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 14:29

خانم! ما هم بودیم!

پرنیان فلاح چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 22:25

آقای شکوری!اختیار دارید بابا حقوقدانی از خودتونه.
عجب جمله فلسفی ای گفتید!

به نظرم اینجا اگر "بابا" به پدر کانون بودن دلالت کنه اشکالی نداره ولی اگه شوخیِ فکر کنم مشکل داره.
قدکساز
----------------------------
چی میگی تو قدک. قابل تایید بابا جان. به نظر من مشکلی نداره.
مسئول اساسنامه
--------------------------
چقد سخت گرفتی بابا! حوزه هم به این گیر نمیده قناری.
شکور بابام.
-----------------
این یه جمله محاوره ای ست و به نظرم همه رو متوجه اون مفهوم محاوره ایش میکنه و نه هیچ چیز دیگری
اسدی

به مسئول وبلاگ جمعه 7 آذر 1393 ساعت 17:47

همچنان معتقدی نظر خانم فلاح خط قرمز رو شکسته؟
نیاز به تایید نداره این نظر
شکور

تایید کنید دیگه نظر من رو آقای قدکساز!
فلاح
____________
این کامنت در تاریخ ١٢ آذر ساعت ۶ دقیقه ی بامداد توسط مسوول موقت وبلاگ (پریسا جهانی پور) تایید شد.
جهان

به مسئول وبلاگ شنبه 8 آذر 1393 ساعت 00:26

آیا نظری که توش ازت سوال پرسیده شده رو بدون اینکه بهش جواب بدی، حذف می کنی؟
شکورم

به نظرم گویا بود شرایط.قدکساز
-------------------------
متوجه نشدم جمله ات رو.یعنی اگه سوالی از مسئول وبلاگ داشته باشیم، ممکنه تشخیص بدی که شرایط گویاست و نیازی به پاسخ نیست و حتی هیچ ری اکشنی هم به سوال نشون ندی؟
شکورم
----------------------------------------
یعنی چی گویا بود؟ من که چیزی نفهمیدم. کلا رفتارهای عجیبی از خودت نشون میدی
امیر حیدری
............................
بین قدک ظهرم بهت گفتم این رویه درست نیست.
وقتی کسی سوال میپرسه و تو جواب ندی ،فرضا جواب هم
بدیهی باشه ،معنای بی احترامی میده! اوکی قدک؟
زرگرم
-----------------------------------------
من یه حرفی رو زدم، بعد چند نفر میان که نظرمو برگردونن. مسلمن اگه میخواستم نظرمو عوض کنم یه چیزی میگفتم. وقتی چیزی نمیگم یعنی نظرم همونه و عوض نشده. بی احترامی هم نمیبینم، ضعف در اجرای تعهدات هم نمیدونم، ممکنه تصویر بدی از من توی آدم ها شکل بگیره، چون سلیقه ها و نظرات مثل هم نیست ولی هیچ وقت قبول ندارم که اشتباه کردم.
قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد