کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

و بالاخره دالان شوک !


بعد از مدت ها پیگیری و با تعویق یک هفته ای طرح بنابر تغییر مدیریت ُ  با اکران فیلم دالان شوک موافقت به عمل اومد و همین امروز پوستر و تراکت ها رفت برای چاپ (با تشکر فراوان از خانم برخورداری و انشالا محمد مهدی قربانی !!!! )

بنابراین طرح مذکور روز دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴.۳۰ در تالار مولوی پخش خواهد شد !

دوستانی که تمایل دارند در اجرای این مهم ما رو یاری کنند بی زحمت اعلام آمادگی خود را ذیل این پست اعلام کنند

نظرات 7 + ارسال نظر
عماد یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 22:00

اگه می شه یکی دو روز سنجاق باشه

عماد! بالای پُستهاییت که سنجاق میکنی بنویس که سنجاق شدن و ترجیحا بنویس که تا کِی سنجاقه.
قدکساز

جهان دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 01:18

ایشالا

پرنیان فلاح دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 22:31

من که هستم

برخورداری دوشنبه 3 آذر 1393 ساعت 23:31

حمیدرضارهبری سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 17:51

مرادپور چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 11:34

منم که از صبح تا بعد از ظهر هستم!

بله بله بشدت رو شما حساب کردم
مرسی از همیاری
عمادم

مریم حیدری چهارشنبه 5 آذر 1393 ساعت 13:47

من نیز به احتمال قریب به 100 درصد هستم برای کمک

دیدید گفتم شما جوونید نگید عمری بود !
خیلی خیلی ممنونم
عماد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد