کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پیغام‌های دریافتی / به دبیر و غیره

*ایمیل این دوستان موجود است.  

پدرام مدنی:

سلام و عرض ادب.من دانشجوی سال اولی بهشتی هستم. از آنجا که علاقه ی به خصوصی به فیلم سازی و تدوین دارم و اسپیشیالی به ساخت جلوه های ویژه ,خواستم عضو این کانون بشم و از شروع کلاس های تدوین و یا جلوه های ویژه(برنامه افترافکتس) باخبر باشم.منتظر اطلاع رسانی شما هستم.


فرهاد ریاضی:

با سلام خدمت شما عزیزان. 
فرهاد ریاضی هستم، عضو شورای مرکزی کانون فیلم و عکس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی. 
جسارتا می خواستم اگر امکان داشته باشه حضوری خدمتتون برسم و عرض ادبی بکنم و در مورد همکاری های مشترک صحبتی داشته باشیم. 
به خصوص در مورد اکران دانشگاهی "سینمای هنر و تجربه" که آقای علم الهدی، مسئول این برنامه در وزارت ارشاد، ما رو مسئول بخش دانشگاهیش کردند. 
بی صبرانه چشم انتظار دیدارتون هستم. 
شماره تلفن من: 09350000000


روزبه رحیمی:

سلام دوست عزیز، من رحیمی هستم مدیر کافه بُن در جردن. ما در این کافه برنامه های مختلفی مثل نمایشنامه و داستان خوانی، پخش فیلم، نمایشگاه نقاشی و عکس و مجسمه، رونمایی کتاب و آلبوم های موسیقی، اجرای زنده ی موسیقی و... برگزار می کنیم. می خواستم پیشنهاد بدم اگه تمایل دارید می توانید به صورت رایگان از امکانات این کافه برای پخش فیلم، جلسات و کارگاه های سینمایی و برنامه های دیگر استفاده کنید. 
09330000000 
Facebook id: boncoffeeshop


عباس دکامیی:

سلام وقت بخیر خسته نباشید 
بنده مدتیه تو فکر تاسیس یه کانون فیلم و عکسم . بیشتر می خوام رو آموزش کار کنم . می خواستم ازتون مشاوره بگیرم که چه نرم افزارایی می تونید معرفی کنید و چطوری می تونم اساتید مرتبت با این موضوع رو پیدا کنم. 
دکامیی از دانشگاه ارومیه


مسئول ارتباطات اینترنتی؛ محسن قدکساز

نظرات 5 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 00:00

این آقای ریاضی همون کسیه که شماره آهنگر رو هم به من رسوند.


متاسفانه دو تا از پیام هایی که اینجاست مربوط به کارهاییه که در گذشته شروع شد ولی به نقطه نرسید. این به من نشون میده که یا کانون حواسش نیست یا کاملاً نسبت به سال پیش افت کرده.


شکورم

کانون حواسش نیست یعنی چی؟
قدکساز

به قدک یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 00:14

یعنی پیشنهاد ها رو فراموش میکنه و فرصت ها رو از دست میده. مثلاً داستان کافه یه سال پیش و همچین یه ماه پیش هم به ما پیشنهاد شد و تا یه جاهایی پیش رفت و بعدش ول شد.
شکور

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 11:05

چه خوب
من پیشنهاد پخش فیلم در کافه رو خیلی استقبال میکنم حتی میخواستم پیشنهاد بدم تو کافه بهشت خودمون برگزار کنیم

به عباس
مگه ماهی گربه تو طرح سینمای هنر و تجربه نیست
از این طوری نمیتونیم ماهی گربه رو جور کنیم
قربانی

شهسواریان یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 14:54

پخش فیلم توی کافه که خیلی خوبه ... اگه پیگیری کنیم عالی میشه

به قربانی یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 19:17

بله
قطعا
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد