کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رایزز

سلام به همه


حال کانون که خوب باشه حال منم خوبه بعد انتخابات شورا مرکزی

و جلسه ای که سه شنبه داشتیم بوی بهبود کانون به مشامم رسید

در این وضعیت فکر میکنم باید از استعفام برگردم و تو بهبود کانون

شریک باشم. 

لذا با انرژی مضاعف و امید به اینده دوباره دو مسئولیت رو قبول میکنم

و امیدوارم افرادی که از حال قبلی کانون گرفته شدن و از کانون فاصله گرفتن

ذوباره با انرژی بیشتر به کانون بازگردنند...


ممنون

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم حیدری چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 17:00

خیلی هم عالی موفق باشید

زرگر چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 17:20

درود بر تو

عبقریان چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 21:04

کانون به سوی بی نهایت و

شکورم چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 21:30

همونطور که در جلسه عرض کردم، به شخصه از استعفای قبلی تو، تلقی استعفا نداشتم بنابراین این بازگشت رو خلاف اساسنامه نمی دونم.
ولی اگه کسی مثل خانم اسدی، همچنان میخواد بگه که استعفای سابق رو، استعفا می دونست، می تونه اعتراض کنه و رای گیری بخواد
شکور

شکورم چهارشنبه 21 آبان 1393 ساعت 21:31

همونطور که در جلسه عرض کردم، به شخصه از استعفای قبلی تو، تلقی استعفا نداشتم بنابراین این بازگشت رو خلاف اساسنامه نمی دونم.
ولی اگه کسی مثل خانم اسدی، همچنان میخواد بگه که استعفای سابق رو، استعفا می دونست، می تونه اعتراض کنه و رای گیری بخواد
شکور

اعتراض که دارم ولی خوب همون موقع هم میدونستیم استعفا شون جدی نبود و چون کانون یک شرایطی بین رسمی و دوستانه داره و اعضا بر پایه علاقه و کاملا داوطلبانه فعالیت میکنند فکر میکنم سخت نگیریم بهتره ...

اسدی

asadi پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 00:07 http://nicegierl.blogfa.com

ممنون که برگشتید و امیدواریم که موفق باشید
اما ...
بنده اعتراض دارم ...
باید دباره رای گیری بشه و مجددا بتونید رای بیارید ...
آخه مگه مسخره اید مارو ؟؟؟

فکر کنم شما مسخره اید ما رو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه زیر کامنت شکوری ننوشتید مشکلی نیست
پس این کامنت چیه!!!!!!!!!!!!!!
دلایل استعفای منو هرکسی خواست حضوری بهش میگم
ولی من مشکلی ندارم دوباره رای گیری بشه
مسئول اساسنامه این بحث رو جمع کنه که تموم بشه
قربانی
--------
این کامنت قبل از اون پاسخ به نظر نوشته شده یعنی اول اینو بخونید بعد اونو.

اسدی

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 00:19

به به، به سلامتی

جهان پنج‌شنبه 22 آبان 1393 ساعت 00:33

آفرین بر شما
عنوان ینی چی؟ متوجه نمیشم

فک کنم ی چیزی باشه تو مایه های dark knight rises!
پرنیان
-------------------------
نظرم به خانم فلاح نزدیکه
قربانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد