کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

انتخابات شورای مرکزی

سنجاق است 

سلام

افرادی که قصد دارن برای شورای مرکزی کاندید بشن از امروز تا 17 آبان فرصت دارن اعلام کنن.

از دهم تا 17 آبان میتونن تبلیغ کنن.

یک شنبه 18 و دوشنبه 19 آبان انتخابات برگزار میشه.

نظرات 6 + ارسال نظر
به خانم برخورداری دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 20:25

با اینکه دوست ندارم بروکراسی این قضیه طول بکشه ولی باید عرض کنم مشروعیت انتخاب شما در این مسئولیت، مورد تردیده.
پیشنهاد میکنم در یک رای گیری وبلاگی یا در جلسه ی بعدی مطابق با حق رای اعضا بدون در نظر گرفتن معیار پروژه ی کانونی و مطابق با صریح اساسنامه، دوباره مشروعیت مدیریتتون رو به دست بیارید.
شرح نظرم و پیشنهادات دیگه ام رو به قربانی گفته ام.
اونچه قربانی به من گفت اگه صحیح باشه از امیر حیدری بعیده!
نمیشه همینطوری الکی معیار حق رای رو عوض کرد.
شکور

من نفهمیدم چی گفتید ولی باشه
برخورداری
-----------
قربانی به من گفت که این جلسه به خاطر اینکه خانم باقری لیست فعالینشون رو اعلام نکرده بودن، به پیشنهاد امیر از معیار فعالین غیر پروژه ی کانونی استفاده شده. اگه برای این حرکت، رای گیری شده باشه، باز تا اندازه ای مشکل حل میشه(نه کامل) ولی قربانی به رای گیری هم اشاره ای نکرد.
در این رابطه با امیر حیدری حتماً یه مشورتی بکنید و حرفام رو بهش بگید
شکورم
----------
اوکی
برخورداری

ملک محمدی چهارشنبه 7 آبان 1393 ساعت 15:24

با توجه به حق مشروع در اساسنامه بنده اعلام امادگی میکنم

شکورم شنبه 10 آبان 1393 ساعت 19:52

من از حرفم بر می گردم بر اساس ملاک این ماده از اساسنامه:

3- ملاک زمان فعالیت فرد، گزارش و توضیح مسئولین سمت ها(در مورد فعالیت فعالین در حیطه ی سمت ها)، مدیران پروژه ها(درمورد فعالیت فعالین در حیطه ی پروژه ها) و دبیر(برای فعالیت های خارج از سمت و پروژه) می باشد


بر این اساس، هرچند خانم باقری تخلف کرده اند، ولی به هر حال همچنان اعلام فعالین رخ نداده و معیار اعلام فعالینه.
همچنین اومدن این ماده برای احراز فعالیت در تابستان هم موضوعیتی نداره
شکور

قابل توجه خانم برخورداری و قربانی اهل خیر
شکورم

asadi چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 18:57

lotfan az halat e sanjagh kharej beshe

از نظر من به خاطر این که اهمیت زیادی داره و به خاطر این که جای زیادی رو اشغال نکرده موردی نداره اگر باقی بمونه. تصمیم نهایی رو البته نویسنده‌ی پُست میگیره.
قدکساز

محسن قدکساز چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 21:31

4-5 روز دیگه انتخاباته و هنوز به جز ملک هیچ کس نامزد نشده؟! اعضا نباید فرصت برای فکر کردن و صحبت کردن داشته باشن؟!

برخورداری پنج‌شنبه 15 آبان 1393 ساعت 07:16

به نظرم میتونه همچنان سنجاق بمونه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد