کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کتابخونه مرتب شد

سلام

من امروز و یکشبنه ی هفته ی قبل رو اختصاص دادم به مرتب کردن کتابخونه و لیست برداشتن از کتابای موجود.

تقریبا 90 درصد کار انجام شده. یکی از ورودی های جدید، آقای احمدی، مشغول نوشتن یه برنامه واسه کتابخونه هستن که توش لیست کاملی از اعضا و کتاب های موجود وجود خواهد داشت. این طور که من امروز با ایشون صحبت کردم برنامه ی خیلی خوبی میشه 

فقط چندتا نکته:

- کسایی که هنوز کتاب دستشون دارن لطفا بیارن تحویل بدن یا من اطلاعاتشو بنویسم دوباره ببرن.

- در مرتب نگه داشتن کتابخونه کوشا باشید 

- تا وقتی که برنامه ی کتابخونه نوشته بشه لطفا(مثله گذشته) اگه کتابی بر میدارید حتما تو برگه هایی که مخصوص امانت گرفتن کتابه و تو قفسه ها هست یادداشت کنید.

- لطفا فعلا از کتابای سمت راست ردیف اول و دوم (از بالا) کتاب به امانت نبرید و اگه برمیدارید بذارید از همون جایی که برداشتید.

خیلی ممنون


فعالین: خودم، آقای احمدی

نظرات 8 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 23:38

یادم افتاد یادم افتاد
همونطور که خانم جهانی ادامه ی خانم پاریاو و خانم سیما ترابی ادامه دهنده ی خانم عاطفه ترابی هستن، شما ادامه دهنده ی راه خانم کوزه چیان هستید.
آرام و ساکت و کار درست
شکور

اسدی دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 10:13

خدا قوت
ایده جالبی بود

فرشته مینایی دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 20:27

خسته نباشید

ویسپار آریانا دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 21:00

درود.

تعدادی از دوستان گفتند خودم رو معرفی کنم در وبلاگ. چشم.

من همان "آقای احمدی" فوق الذکر هستم. پوزش اگر کوتاهی در معرفی موجب سردرگمی شد.

کدوم آقای احمدی؟
دانشجوی خودمونی حاجی؟
از بچه های کانونی؟
شکورم
...............................
سید بهداد احمدی. ورودی جدید کانون فیلم
که در پروژه خسته نباشید هم فعال بود
دانشجوی نرم افزار.اطلاعات دیگه ای هم می خوای؟
زرگرم
-----------------------
شماره کفش؟
شکورم
----------------------
فوق الذکر اشتباه است زین پس بگویید مذکور
عبدی
................................
ولی علی جان وفق درسته نه وقف!!
زرگرم

ویسپار آریانا سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 00:03

سپاس از آقای عبدی.
بله، گویا فوق الذکر اشتباهه و "مذکور" و یا "سابق الذکر" حالت درستشه. اطلاع نداشتم.

شماره کفشم هم 43 ست آقای شکوری، 74 کیلو وزن، 180 سانت قد، گروه خونی A+، بیمه تامین اجتماعی. باز هم سوالی بود در خدمتم!

رنگ چشم و رنگ مورد علاقه؟
شکور

ویسپار آریانا سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 08:11

دوتا چشم سیا دارم... (از ادامه شعر طبعا معذورم!)

آبی تیره.

پ.ن) مرحله تحقیقات میدانی هم دارید؟

تحقیق چیه. شوخو میکنم بابا. اصلن اسمت رو هم نگو، چرا قهر میکنی پسرجون.
شکورم

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 08:34

واقعا خسته نباشید

پیروزبخت سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 17:07

احسنت و تبارک الله احسن الخالقین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد