کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مسئولیت نشریه ی کانون

 از این لحظه من همچنان که رسما هم مسئولیتی نداشتم.مدیر مسوول و سر دبیر خانم حیدری وخانم ترابی بودن و من قصد داشتم کمک کنم . دیگر مسئولیتی ندارم. تنها گزارش کاری هم میتونم بدم اینه که یک سری متن جمع شده از مدت ها پیش دوستانی که می خوان کارو ادامه بدن میتونن بیان اینارو از من بگیرن واینها به عنوان امانت پیش منه. دوستانی که میگن فعالیت می خوان بکنن وایراد وارد می کردن بسم الله چون در زمان من این دوستان یک خط هم به من نوشته تحویل ندادن.

کسی نبود که من بتونم کاری انجام بدهم اشتیاقی هم ندیدم دوستان خودشون پیگیری کنن

هرگونه نقدی به نشریه وانجام نشدن و.. از این لحظه دیگه به من وارد نیست...

دوستان کار بلد بفرمایند انجام دهند.

والسلام

نظرات 5 + ارسال نظر
عماد زردکوهی شنبه 3 آبان 1393 ساعت 16:46

رضا جان
قرار نبود اصلا کسی به شما چیزی تحویل بده چون اصلا گروهی تشکیل نشده بود
یه گروه بود که فقط در مورد اسم نشریه صحبت شد
من حتی به خانم حیدری ام اعلام آمادگیمو به طور کامل اعلام کردم
امروزم تو جلسه این انتقاد رو وارد داشتم چرا که از صحبت در مورد این موضوع یک ماهی گذشت اما ...
علی الاصول امیدوارم این کار نشریه ی بالاخره از یک جا شروع بشه
و امید وارم واقع بینانه دنبال بشه

پیروزبخت شنبه 3 آبان 1393 ساعت 20:33

مهربانانه تر لطفن میترسیم ک برادر!
من هم یک چیزهایی مینویسم در حوزه غیر جد

محسن قدکساز شنبه 3 آبان 1393 ساعت 21:52

من فایل ندادم؟

مریم حیدری شنبه 3 آبان 1393 ساعت 22:33

همین جوری یهویی !!!!
کاش صحبت میکردیم اول

رضا ی.د یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 02:03

من به دلایل شخصی واینکه شاید به کار نشریه نرسم ونشریه نیمه کاره و...بدون یک سرانجام مشخص بمونه استعفا دادم باشد که دیگرانی که وقتشو دارن به این کار بپردازند:) من نمیتونم فایلاهای دوستانی که به من دهدن دوباره میگم دست منه اگه خواستیدمیارم :) باید دوبار امتحان میکردم که ببینم کانون تو زمینه ی نوشتن هنوز شروع نکرده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد