کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران فیلم تلقین

سلام به همه

یکی از بچه های ورودی 92 که پارسال نیومده کانون ولی امسال

قصد داره بیاد میخاد فیلم تلقین نولان رو اکران کنه زمانش هم بعد

از جشنواره وحشت 2 هست از من خواسته که این پست رو بزارم

کسی مخالف هست.

نظرات 8 + ارسال نظر
امیر حیدری پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 20:12

با مدیر اجرایی شدن خودش به صورت مستقیم مخالفم. به نظرم باید بیاد ببینیمش بسنجیم میتونه این کار رو انجام بده یا نه. میترسم اتفاق الجزایر تکرار شه. پیشنهادم اینه که با یکی از بچه های کانون صحبت کنه تا اون فرد مدیر اجرایی بشه.

عبقریان پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 21:35

من مخالف نیستم فقط یکشنبه و سه شنبه بزارید میخوام ببینم

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 23:03

اینسپشن? منم میخواستم اکرانش کنم چون فیلم مورد علاقه ام هستش ولی بچه ها میگفتن مث این که نشده بود که بشه، قبلا!

علیرضا موسوی جمعه 2 آبان 1393 ساعت 01:33

مخالفم

عماد زردکوهی جمعه 2 آبان 1393 ساعت 13:14

مخالف

شکور جمعه 2 آبان 1393 ساعت 23:17

اینسپشن رو بسیار دوست دارم ولی پیشنهاد میکنم مثل اکران خانم کنعانی همراه با یه بزرگتر انجام بشه
شکور

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) شنبه 3 آبان 1393 ساعت 09:54

من خودم عاشقشم ولی اگه خشک و خالی بخاد پخش بشه به دلیل اینکه فکر کنم همه دیدن مخالفم اگه با دو تا منتقد که از نظر روانشناسی و فیلمی روش بحث کنند برگزار بشه موافقم

علی عبدی شنبه 3 آبان 1393 ساعت 21:58

مخالفم. اکثر قریب به اتفاق بچه‌ها این فیلم رو دیدن و خیلی هم نکته خاصی نداره که بخواد نقد سینمایی یا روانشناسانه مفید روش انجام بگیره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد