کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری برای دوره آموزشی گریم

سلام به همه.

خلاصه میگم.من تصمیم گرفتم که بعد از مدتها دوری از میادین،حضور خودم رو با یک فعالیت کوبنده آغاز کنم!

ما تا به حال تو کانون دوره ها و کلاس ها و کارگاه های زیادی برگذار کردیم، ولی خب تا به حال دوره گریم برگذار نشده.از اونجایی که هر ساله فیلم های زیادی تو کانون تولید میشه و من دیدم که ما گریمور حرفه ای نداریم و به این مورد نیاز هم داریم تصمیم گرفتم که تو این زمینه پیشرو باشم و طی مشورتی که با آقای عطار پور و آقای شکوری داشتم تصمیم گرفتم این دوره رو برگذار کنم.

از اونجایی که من بعد قرنها،شنبه اومدم جلسه تا این موضوع رو مطرح کنم و دیدم در کمال خوش شانسی من هیچکس نیومده، تصمیم گرفتم تو این پست تصمیمم رو به رای گیری بگذارم.پس لطف کنید و رای بدید.ممنون از همه.


نظرات 27 + ارسال نظر
مرادپور چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 22:42

موافقم

ممنون.
فلاح

زرگر چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 23:55

موافق. فقط حدستون از این که مخاطبین این کلاس چقدر خواهند بود چقده؟

محمدمهدی رسولی پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 07:13

من برای کمک اعلام آمادگی می کنم

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 12:01

فک کنم مخاطبین خوبی داشته باشه، یعنی خودم اینطور برآورد میکنم که حداقل خانم ها زیاد بیان.

مریم حیدری پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 12:27

موافق

عطار پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 13:00

موافقم

محسن قدکساز پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 13:35

موافق

علیرضا ملک محمدی پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 13:41

موافق

خاقانی پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 14:28

موافق

Faranak Nejati پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 16:28

خیلى جالبه :-) موافق ! و موفق باشى !

محمد مهدی اهل خیر( قربانی) پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 18:27

بسیار کار خوبیه موافقم

برخورداری پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 19:01

موافق

علیرضا موسوی پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 19:40

احسنت،موافقم

امیر حیدری پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 20:04

خانم فلاح پروژه شما قراره کانونی باشه؟ اگه قرار نیست کانونی باشه و شخصیه نیاز به رای گیری نیست. من روز شنبه بهتون گفتم تو وبلاگ اعلام کنید. اعلام برای پروژه شخصی کافی است.

امیر حیدری پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 20:07

یه چیز دیگه خانم فلاح، برگزار

شکور پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 22:38

به نظر من این پروژه، پروژه ی خیلی خوبیه
ولی نه نیاز داره به رای گیری و نه نیاز داره به سنجاق شدن
چه علتی باعث میشه اینگونه پست ها که صرفاً اعلام پروژه هستن سنجاق بشن؟
هنوز که زمانی برای این پروژه (مثل زمان تبلیغات یا زمان رای گیری یا زمان ثبت نام یا زمان برگزاری) تعریف نشده که پست سنجاق بشه که
با این سنجاق شدن ها این پیش بینی ای که توپشکن می گفت به وقوع می پیونده

شکور

درسته آقای شکوری، من به خاطر این خواستم سنجاق باشه که همه ببینند و نظر بدن و راهنمایی کنن، صرفا همین و البته که یادم رفته بود پروژه شخصی رای گیری نمیخواد ولی خب دوس داشتم همه در جریان قرار بگیرند. بعد ببخشید کدوم پیش بینی?باشه پس از سنجاق درش بیارید آقای قدکساز اگر لازم نیست.
فلاح
------------------------------
عنوان پُست رأی گیریه.
کامنت آقای حیدری روشن کرد.
قدکساز

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 22:48

مرسی از همه.راستش من نمیدونستم که برای پروژه شخصی نیازی به رای گیری نیست، البته یادمه که سر پیانیست هم فقط اعلام کرده بودم!
ولی خب در هر صورت دوس داشتم بدونم که بچه ها با این پروژه موافق هستن یا نه یا این که به نظرشون اصن فکر خوبی هست این پروژه، به درد کانون میخوره یا نه!

ببخشید آقای حیدری این آخری ینی چی?!!
فلاح

حق طلب پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 23:16

موفق باشی پرنیان جان

ممنون سبا، پیش ما بیا، سر بزن بهمون.

محسن قدکساز جمعه 2 آبان 1393 ساعت 00:35

چه کسی به نظر بالا پاسخ داده؟ چرا اسمش رو ننوشته؟ چرا بعد از تأیید نظر بهش پاسخ داده؟

پرنیان فلاح جمعه 2 آبان 1393 ساعت 11:34

آقای قدکساز من بودم، خب سبا داره به من میگه موفق باشی، مثلا خانم اسدی که نمیگه ممنون!ولی خب درسته باید اسممو مینوشتم، ببخشید یادم رفت.

Khahesh mikonam KHANOME FALLAH!
قدکساز

عماد زردکوهی جمعه 2 آبان 1393 ساعت 13:17

بشدت کار پسندیده ایه

پرنیان فلاح جمعه 2 آبان 1393 ساعت 16:23

من تازه فهمیدم آقای حیدری تو اون کامنت چی گفتن!
بله درسته برگزار! اشتباه شد!

به قدک جمعه 2 آبان 1393 ساعت 22:53

8- رای گیری ها تا انتهای رای گیری می تواند بدون هماهنگی با مسئول ارتباطات اینترنتی به وبلاگ سنجاق شود.

کدام مهلت؟
مشکل اینه
اساس علت مشروعیت سنجاق های ابتدا به ساکن و بدون تایید مسئول وبلاگ، داشتن مهلته.
این پست مهلتی نداره
شکورم

تعیین مهلت این مشکل رو داره که ممکنه پست نیاز به سنجاق موندن چند روز بیشتر داشته باشه یا این که نیاز به اون همه سنجاق موندن نداشته باشه، الان من میگم که مسئول وبلاگ یا صاحب پُست هر وقت صلاح دونستن میتونن پُست رو از حالت سنجاق خارج کنن.
قدکساز

شهسواریان شنبه 3 آبان 1393 ساعت 09:57

دارندگان حق رای:

شکوری
عطار
جواد اسدی
جهانی
زرگر
زردکوهی
ایزدی
عبدی
مالکی
رسولی
شهسواریان
مردیها
محیط
مرادپور
یوسف دوست
مالکی
مینایی
شالیکار
نجاتی
زینل
موسوی
قربانی
تدریس
برخورداری

با حد نصاب 6 نفر

شهسواریان شنبه 3 آبان 1393 ساعت 09:59

موافق

پیروزبخت شنبه 3 آبان 1393 ساعت 20:37

احسنت

پیروزبخت سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 17:12

ینی من حق رای ندارم!
این همه تو وبلاگ برخلاف سابق پلاسم!
ولی من به یه دلیل میخاستم رای مثبت بدم ک دیگه راه حلشو اقای حیدری بهم گفتن دیگه رای ندادمم ندادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد