کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خبر/از طرف رضا یوسف دوست

کارگاه فیلمبرداری مهدی رسولی ،روز چهارشنبه سی مهر برگزار نخواهد شد.

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا موسوی سه‌شنبه 29 مهر 1393 ساعت 23:55

چرا آخه؟

shahsavarian چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 10:09

akhe yani chi ke inghadr dir goftin? man vase kelas omadam faghat
zoodtar migoftin
kheily bad shod chon bache haye diga ro ham didam ke hame fekr mikardan tashkil mishe va in post ro ham nadidan

من میپذیرم که باید پیام میدادم ولی من کنسل نکردم خو د رسولی کنسل کرد تازه روز قبلش ساعت 16:15 دقیقه وقتی تازه منو دید منم خودم 9:30 شب رسیدم خونه تا شام بخورم و... طول کشید واینکه چزا پست با تاخیر گذاشته شد دلیلش اینه که من خودم اینترنت ندارم ودیر به زرگرم گفتم بذاره پست رو...ولی دلیل کنسلی از جانب رسولی نیمه کاره موندن کلاس اعلام شد
رضا ی.د

عطار چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 10:32

معلومه اینجا چه خبره؟!!
اینهمه آدم برنامه ریزی کردن واسه کلاس اونوقت ساعت 11:30 شب قبلش یه پست منتشر میشه که کلاس تشکیل نمیشه اونهم بدون ذکر دلیل لغو!
لااقل یه پیامک به گوشی افرادی که اعلام آمادگی کرده بودن میفرستادین.
مسئول برگزاری کلاس در اولین فرصت لطفا توضیح بده که چرا این اتفاقات افتاده.

من میپذیرم که باید پیام میدادم ولی من کنسل نکردم خو د رسولی کنسل کرد تازه روز قبلش ساعت 16:15 دقیقه وقتی تازه منو دید منم خودم 9:30 شب رسیدم خونه تا شام بخورم و... طول کشید واینکه چزا پست با تاخیر گذاشته شد دلیلش اینه که من خودم اینترنت ندارم ودیر به زرگرم گفتم بذاره پست رو...ولی دلیل کنسلی از جانب رسولی نیمه کاره موندن کلاس اعلام شد
رضا ی د
--------
پذیرفتن شما فایده ای نداره ..... چیزی رو جبران نمیکنه
اسدی

رضا ی .د چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 11:47

من میپذیرم که باید پیام میدادم ولی من کنسل نکردم خو د رسولی کنسل کرد تازه روز قبلش ساعت 16:15 دقیقه وقتی تازه منو دید منم خودم 9:30 شب رسیدم خونه تا شام بخورم و... طول کشید واینکه چزا پست با تاخیر گذاشته شد دلیلش اینه که من خودم اینترنت ندارم ودیر به زرگرم گفتم بذاره پست رو...ولی دلیل کنسلی از جانب رسولی نیمه کاره موندن کلاس اعلام شد

پست حتی میتونست سنجاق بشه یا لااقل یه کم بزرگتر باشه که دیده بشه ....
من پست آقای عبدی رو دیدم اما این پست رو ندیدم .......
اسدی

عماد زردکوهی چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 18:50

رضا جان !
من با مهدی رسولی کار ندارم که حالا کاری براش پیش اومده یا هر دلیل دیگه که نتونسته بیاد و این که خب دیرم اعلام کرده ولی همون ساعت 16.15 اگه واقعا پیگیر می بودی به عنوان (مسول این پروژه) شاید اون بنده خدا به سفرش می رسید من به یه سری قرارام اون یکی ام به حالا هر کاری که داره
ضمن این که در اون صورت اگه باز برای کسی ناخوشایند بنظر میومد این همه آماج حملات قرار نمی گرفتی

رضا ی.د پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 01:26

دوستان من خودم تو زندگیم هزارتاکار دارم واین پروژه هم یکی از کارام من بسیار هم پیگیر بودم. من خبر کنسلی رو شب قبل اعلام کردم به هر حال شرمنده از بابت دیده نشدن وسرنزدن یه عده اون موقع شب به وبلاگ و..... دیگه اینکه باید چه ها میکردم بماند...اینکه پست کوچیک بود وسنجاق نبود وندید هم من عذر میخوام کاری دیگه ای از من ساخته نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد