کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سروسامان دادن به کتابخونه

سلام

از دوستانی که کتاب از کتابخونه کانون برداشتند درخواست میکنم حداکثر تا هفته آینده کتابا رو بیارن تا یه سرشماری کلی از کتابای کتابخونه بکنم و اطلاعاتشونو (ناشر، نویسنده، عنوان و...) ثبت کنم تا یه لیست کامل از کتابای موجود داشته باشیم.



لطفا یکی دو روز سنجاق بشه

نظرات 3 + ارسال نظر
اسدی یکشنبه 27 مهر 1393 ساعت 00:51

من یه کتاب برداشته بودم پس گذاشتم اما دفترچه رو پیدا نکردم اسممو خط بزنم
کتاب نمایشنامه روزی که ابلیس برای تنیس بازی بیرون می آید .

ممنون
برخورداری

پیروزبخت دوشنبه 28 مهر 1393 ساعت 21:47

یه دفترچه هست ک اگه نیست و نابود نشده باشه بنده در زمانی ک مسوول کتابخونه در قید حیات بود وصاحب سمتش بودم تالیف کرده بودم ک تمام کتابهای مفید ومجله ها برحسب شمارگان به ترتیب توش نوشته شده بودم و همینطور جای قرارگیری توی کتابخونه هم ممشخص بود ک با قفسه جدید ومحدودیت جااون سیستم بهم ریخت ولی امار کتابا هنوز موجود اگه دفترجه باشه وهمینطور به هرکتابی هم یک صفحه اختصاص داده وبدم ک معلوم شه هرکتابی الان کجاست
اون دفترچه اگه باشه میتونه خیلی کمک باشه

Faranak nejati جمعه 2 آبان 1393 ساعت 14:56

چندتا هم پیش منه میارم این هفته یا خودشونو یا اسماشونو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد